Ny Forskning i World trade Center

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Nu spørger jeg bare, men hvor er de facts du kommer med der, sort på hvidt? :)


    Hvad er det for facts præcis du vil ha?
    Mængden af brændstof er ret præcist regnet ud fra hvor meget den havde i tanken da de lettede og hvor langt de fløj og med hvilken hastighed, og hastigheden er også fastslået med stor nøjagtighed med div. radarmålinger, at branden spændte over flere etager er der både billeder af + øjenvidner som var i tårnnene men kom ned i live.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk


    Hvad er det for facts præcis du vil ha?
    Mængden af brændstof er ret præcist regnet ud fra hvor meget den havde i tanken da de lettede og hvor langt de fløj og med hvilken hastighed, og hastigheden er også fastslået med stor nøjagtighed med div. radarmålinger, at branden spændte over flere etager er der både billeder af + øjenvidner som var i tårnnene men kom ned i live.


    Det med at det kun er til langsomtflyvende fly, altså jeg har bare aldrig hørt at de skulle flyve langsomt før tårnene skulle kunne holde til det. Har bare hørt at de i teorien kunne holde til at et fly fløj ind i dem. Men en helt anden ting, er jeg den eneste der undrer sig over at de overhovedet kunne få lov til at komme så tæt på tårnene?

  • Jeg kan ikke lige finde klippet med en af tårnenes arkitekter, men jeg så det i et et program om tårnene, der udtalte han at de specifikationer som tårnene skulle overholde var at et fly under indflyvning til La Guardia eller JFK forvildede sig ind i tårnet, han udtalte ydermere at ingen havde dengang fantasi til forestille sig at et fly ville brage ind i tårnet med 800+ KM/t og derfor ikke blev bygget til at modstå dette.


    Det undrer også mig at fly nummer 2 får lov til at komme ind over new york, men systemet i USA var slet ikke gearet til sådan en begivenhed, og alle var i panik og manglede én til at skære igennem og bestemme hvad der skulle gøres.


    DVS at hver beslutning skulle rundt til 10 forskellige mennesker, generaler-Guvernører-Senatorer-borgmester og så videre, det gjorde selvfølgelig at beslutningerne blev taget for sent.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr