Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

• Hey Tweakers.
    Har nogle af jer hørt om dette totalt vilde spil? http://www.codemasters.com/flashpoint/ :D
    Prøv at tjek videoerne af det. De går efter at lave det mest realistiske spil. Grafikken er jo også enormt flot.

Jeg glæder mig sgu som to små tykke piger :D

• Det første var virkelig undervurderet... Jeg kan ikke vente på 2'eren - Det bliver genialt er jeg virkelig sikker på! :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Det ser spændende ud :)

Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

• Det ser meget fedt ud... Mon ikke jeg skal prøve det:D

-FredeK

• kanon spil, den første del har jeg været igennem to gange, øj man mange timer der blev brugt på at lure fjenden og snige sig ind og planlæge det hele :T glæder mig til nr 2 kommer

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• 1'ern var bare for fed, da den udkom, så mon ikke 2'ren vil bygge videre på måden, det hele fungerer på.

Man skal lige huske, at spilhuset Bohemia er blevet splittet op, siden 1'eren udkom, og udbrydergruppen har lavet deres egne FPS'er siden i samme genre og stil som flashpoint, de kunne dog ikke bruge navnet, da codemasters sidder med rettighederne til det, så vidt jeg husker.

De har lavet ARMA i stederfor:

http://gamesector.dk/pc/review/arma-armed-assault

1 efterfølger kommer osse

http://www.coolshop.dk/catalog…ma--queens-gambit--for-pc

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

Oprindeligt indlæg af Phoque
    På coolshop står der vidst nok i starten af maj. Men de siger jo selv til sommer :crazyeyes:

Det er så nok om ikke så længe... glæder mig, det ligner en forbedret BF2

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz

Det er så nok om ikke så længe... glæder mig, det ligner en forbedret BF2

Ja, helt sikkert! :) Prøvede lige Arma1 i går. Styringen i Arma er da godt nok ikke lige mig. Så det blev hurtigt slettet. Håber ikke at styringen bliver ligesådan i Arma2.

Arma2 og Operation Flashpoint 2 bliver jo næsten helt ens..

• OFP1 var fedt. Jeg syntes personligt at styringen var som snot. Måden at våbenet først skulle bevæge sig inden man selv gjorde det krævede "tilvending".
    Men alle de mods og gear som folk lavede dertil var så fede. At man kunne spille coop, 10 spillere, mod Ai´en var jeg vild med.
    2´eren ser kanon ud og grafikken er jo sindsyg flot. Jeg glæder mig meget.

Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    OFP1 var fedt. Jeg syntes personligt at styringen var som snot. Måden at våbenet først skulle bevæge sig inden man selv gjorde det krævede "tilvending".
    Men alle de mods og gear som folk lavede dertil var så fede. At man kunne spille coop, 10 spillere, mod Ai´en var jeg vild med.
    2´eren ser kanon ud og grafikken er jo sindsyg flot. Jeg glæder mig meget.

Ja, bare styringen ikke bliver som i det gamle. Det er godt nok stramt lavet..

• Jeg har spillet ofp lige siden det kom ud, og dernæst arma. Jeg spiller arma rigtig tit online, da det er der gameplayet virkelig kommer til udtryk. Glæder mig sygt meget til arma 2. :-)

Styringen er lavet så stramt, at det er realistisk. Det spil er bygget på realisme, ikke en skid andet. Ikke noget hold mod hold bf2 games hvor man bare løber rundt som en forvildet høne og flasher om sig med granater, kugler og kaos.

Jeg forstår simpelthen ikke man kan syntes styringen er for stram, så må man lede efter noget andet.

Jeg er ret overbevist om styringen bliver meget magen til den gamle, både arma 2 og ofp2.

• Nu fik jeg læst et preview af både OFP2 og Arma2 i går (kan ikke finde linket igen). Der skriver de at OFP2 nok vil blive til breddeste del af befolkningen, mens Arma2 vil gå efter de hardcore fans.

Men jeg skal uden tvivl have begge spil :) Man skal jo nok også lige vænne sig til den underlige styring!