Hej, det kan godt være at jeg spørger dumt men hvad skal jeg bruge til at "kører" opdateringen efter at have hentet den?
jeg har lige geninstalleret windows så det er muligt jeg mangler noget.
håber i kan hjælpe lidt.
på forhånd tak.
Hej, det kan godt være at jeg spørger dumt men hvad skal jeg bruge til at "kører" opdateringen efter at have hentet den?
jeg har lige geninstalleret windows så det er muligt jeg mangler noget.
håber i kan hjælpe lidt.
på forhånd tak.
du dobbeltklikker vel bare på den patch du har dowloaded, resten køre af sig selv
nah, ikke helt. selve ikonet på skrivebordet hvor jeg har lagt patchen er bare hvidt.=S
så hvis der er nogen der ved hvordan den skal klares ville jeg være glad hvis i gad lige at knalde svaret herind.
atter en gang tak.=)
QuoteOprindeligt indlæg af tiger54
nah, ikke helt. selve ikonet på skrivebordet hvor jeg har lagt patchen er bare hvidt.=S
så hvis der er nogen der ved hvordan den skal klares ville jeg være glad hvis i gad lige at knalde svaret herind.
atter en gang tak.=)
så har du gjort noget forkert da det bare er et installeringsprogram der kører af sig selv
Nå, hvorfor går min dumhed altid udover mig selv...=/
Klik på filen og tryk på F2. Derefter skriver du .exe eller filnavnet. Jeg havde selv samme "problem" med 1.4 patchen
du må da ik bare update fra måske version 1.1 til 1.4 det står os i log til den update du vil update med.
har selv lige købt gamet så jeg ka games onle, jeg måtte hente de her 4 patches for at kunne game:
CoDWaW-1.0.1017-PatchSetup.exe @ 317mb
CoDWaW-1.2-PatchSetup.exe @ 498mb
CoDWaW-1.2-1.3-PatchSetup.exe @ 61,6mb
CoDWaW-1.2-1.4-PatchSetup.exe @ 581mb
tilsammen 1,42gb og efter jeg installerede dem i den række følge de ligger i så køre det bare
man skal bare updater til 1.1 også til 1.2 også til 1.4