Opbevaring eller efterladt

• Det fortjener lige en kommentar.

Synes det er pænt godt. Den der blåtop-agtige-siv-plante er rimelig betagende på dette billede.
    Rimelig iorden himmel, men i midten, lidt til højre er der 2 runder skyer der irriterer mig - dem ville jeg nok fjerne. Båden har fået lidt for meget kul, mindre farve kunne have gjort det, måske bedre ? - den er også blevet helt lilla nogle steder, og det røde er snart mere rødt end i Sin City ;)
    Jeg vil også fjerne noget af farven på nogle af de "siv" omme bag båden.

Oprindeligt indlæg af woyer
    Det fortjener lige en kommentar.

Synes det er pænt godt. Den der blåtop-agtige-siv-plante er rimelig betagende på dette billede.
    Rimelig iorden himmel, men i midten, lidt til højre er der 2 runder skyer der irriterer mig - dem ville jeg nok fjerne. Båden har fået lidt for meget kul, mindre farve kunne have gjort det, måske bedre ? - den er også blevet helt lilla nogle steder, og det røde er snart mere rødt end i Sin City ;)
    Jeg vil også fjerne noget af farven på nogle af de "siv" omme bag båden.

Hej Woyer.

Tak for kommentaren til billedet som ikke er 1 af de mere gennemførte, nærmere et hurtigt snapshot da vi var ved stranden i går.
    Lavede så lige en hurtig s/h konvertering dog uden båden, og lagde lidt bruntoning i det sort/hvide. ;)