S/B: Asus P5Q3 bundkort + 8gb ddr3

  • Da jeg købte min rig, gik jeg mest op i at det hele passede sammen. Er ikke inde i de detaljer, du må spørge nogle andre...


    Jeg er faktisk mest interesseret i bundkortet alene, tror mine ram kører fint på det.

  • Ja men 6GB ddr3-16000 koster en slik og skal alligevel opgradere om et halvt år.
    Men dit board er nok i overkanten af hvad jeg havde tænkt mig indtil da, så bliver nødt til at springe fra her.

  • Ok, det andet board kunne ikke køre min CPU så jeg er stadig frisk hvis det er...


    Så du har 8GB af dem her:
    http://edbpriser.dk/Products/L…=474151&alwaysShowSpecs=1


    Og det her motherboard
    http://www.asus.com/Product.as…fS&content=specifications


    Jeg har 4GB af de her:
    http://edbpriser.dk/Products/L…Soegeord=corsair+XMS+DDR2


    Jeg er frisk på 700,-, hvis jeg selv skal hente og se det køre :)

  • haiiyaa
    Member
    quote:
    Oprindeligt indlæg af donaldrap
    Har fået et godt tilbud, privat. Sorry m8


    "du kan ellers få mit msi p35 platinum billigt"


    Øhh hvordan kan det være du tilbyder en anden det bundkort jeg har købt på HOL?


    jeg har overført penge til dig som du ville ha i onsdags. med lovning på du sender det efterfølgende.


    så ringer jeg og rykker for det idag søndag, og du tager kun tlf fordi jeg ringer fra en andet nummer. for du havde ikke svaret mine mail eller når jeg ringede eller skrev sms beskeder siden onsdag.
    men den melding jeg så får er at du ikke kan sælge det alligevel.


    og så tilbyder du gudhjælpende en anden herinde det istedet?


    hvad fanden er nu det for noget?????


    Dårlig stil siger jeg bare.
    men håber da for dig du sender de penge retur til mig.


  • Det er ikke det samme bundkort. og de penge du har sendt til mig har jeg allerede sendt tilbage.


    Og hvad er det for nogle sms du snakker om ? jeg har ALDRIG modtaget nogen! og jeg har svaret hver eneste gang du har ringet. dvs den første gang du ringede for 2-3 dage siden, og idag.


    Synes ikke du skulle klage. Du har ikke mistet noget og jeg har ikke mistet noget så jeg ved ikke hvorfor du vil prøve at få mig til at fremstå som en fusker herinde


  • Jeg gentager.


    Jeg har ikke fået nogen sms eller telefonopkald fra dig andet end de 2 gange du ringede, hvor jeg tog telefonen. Jeg tilbød dig det abit ip35 fra min auktion fordi jeg troede jeg kunne annulere auktionen, men det kunne jeg ikke fordi der allerede var nogen der havde budt.


    og ja jeg fandt ud af at jeg aligevel ikke kunne sælge platinum bundkortet fordi jeg selv skulle bruge det, så jeg var fri for at bruge flere hundrede kroner på en ny psu, som jeg ikke vidste jeg havde behov for for at kunne køre med det bundkort jeg havde til salg her (asus p5q3).


    platinum bundkortet er sådan set heller ikke til salg. Var mere bare interesseret i hvad han ville give for det. men hvis han nu ville give den rette pris(250-300 mere end det du ville give) så ville jeg gerne sælge det og købe et andet p35 bundkort da jeg er ligeglad hvilket jeg har. men gider ikke miste penge og sælge dig det til 325kr til dig, når jeg har hårdt brug for det selv. Hvis nu donalrap havde et godt bud hvor jeg kunne sælge det til ham og købe et billigere p35 board så ville jeg gøre det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wise Guy
    Nu kan Jeg da ikke lige følge med mere, har Du stadig det Asus kort til salg ?


    nej det er solgt. men jeg venter til imorgen til jeg har modtaget pengene.