Weeeee!
Sidste dag på arbejdet, og så er det juleferie...
Hvad med jer?
Hvornår får i ferie?
/me sender en varm misundelig tanke til min søster som i går tog 1 uge til Gran Canaria.. Fusket...
Weeeee!
Sidste dag på arbejdet, og så er det juleferie...
Hvad med jer?
Hvornår får i ferie?
/me sender en varm misundelig tanke til min søster som i går tog 1 uge til Gran Canaria.. Fusket...
Holder også lidt forlænget weekend, så min weekend starter kl 16.00 i dag
... men desværre har jeg intet ferie imellem jul og nytår
(de fridage er i høj kurs, så der var jeg ikke hurtig nok)
QuoteOriginally posted by Aerial
Holder også lidt forlænget weekend, så min weekend starter kl 16.00 i dag
... men desværre har jeg intet ferie imellem jul og nytår
(de fridage er i høj kurs, så der var jeg ikke hurtig nok)
Hehe.. Forlænget weekend er jo heller ikke værst..
Er sådan set startet på min ferie(afleverede projekt i Mandags), men har dog en lille eksamen på Fredag.
Har først ferie på fredag.. men der skal vi #&$¤!£ i kirke.. det er jo ik fedt når man er ateist..
QuoteOriginally posted by OriGiN
Har først ferie på fredag.. men der skal vi #&$¤!£ i kirke.. det er jo ik fedt når man er ateist..
Kedeligt... Husk noget musik så..
QuoteOriginally posted by Bubbi
Kedeligt... Husk noget musik så..
Bare rolig.. det gør jeg oz Noget slipknot ... det passer da godt ind?!
Vi skal ha afslutning på fredag - hele HTX skal ind og se LOTR3
Det bliver dejligt med ferie - Jeg skal et stykke op i Sverige med en ven og bo på hans forældres ødegård her fra på søndag til tirsdag. Glæder mig helt og håber satme der er sne - det ville sikkert hjælpe mig til at finde en smule julestemning frem
QuoteOriginally posted by DarkhorZe
Vi skal ha afslutning på fredag - hele HTX skal ind og se LOTR3
Det bliver dejligt med ferie - Jeg skal et stykke op i Sverige med en ven og bo på hans forældres ødegård her fra på søndag til tirsdag. Glæder mig helt og håber satme der er sne - det ville sikkert hjælpe mig til at finde en smule julestemning frem
Nice nok.. Jeg smutter nok også på skiferie en gang inde i det nye år.... Skal ned og tonse noget snowboard...
Har juleferie fra imorgen kl. 10.00, og så starter jeg først igen d. 12. januar.
QuoteOriginally posted by Bubbi
Nice nok.. Jeg smutter nok også på skiferie en gang inde i det nye år.... Skal ned og tonse noget snowboard...
Samme her - har en fætter der bor ved et rimelig lækkert skisportssted i Norge, så en forlænget weekend med snowboard,damer og sprut ville helt sikkert være ganske hyggeligt
Juleferie på fredag..
Bliver BARE dejligt.. tror jeg skal til 2-3 LAN's i løbet af ferien
Derudover skal der bare nørdes max!
QuoteOriginally posted by OriGiN
Det er sgu da fedt at være i kirke der er jo gratis Sprut og chips
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
U'r damn right
Samme her - har en fætter der bor ved et rimelig lækkert skisportssted i Norge, så en forlænget weekend med snowboard,damer og sprut ville helt sikkert være ganske hyggeligt
Ik for at støde nogen, men jeg fatter ærligt ik at i hellere vil på skiferie istedet for at tage til et varmt dejligt sted... Skal til Sri Lanka til februar;)
Men måske er det bare fordi jeg aldrig har prøvet det skipjat...
QuoteOriginally posted by miniebbe
Ik for at støde nogen, men jeg fatter ærligt ik at i hellere vil på skiferie istedet for at tage til et varmt dejligt sted... Skal til Sri Lanka til februar;)
Men måske er det bare fordi jeg aldrig har prøvet det skipjat...
Tjo men jeg plejer nemlig altid at tage sydpå, så en lille ski-bumse-ferie kunne være lækkert.
Så vælter man sydpå til sommer
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
he he - men er de chips ikke lidt dovne ?
he he - men er de chips ikke lidt dovne ?
jo hehe og sprutten er heller ikke særlig god.. også får man kun sådan et lille sølle glas... det er jo ik nok til at blive stiv..