Juleferie...! :)

• Weeeee!
    Sidste dag på arbejdet, og så er det juleferie...

Hvad med jer?
    Hvornår får i ferie?

/me sender en varm misundelig tanke til min søster som i går tog 1 uge til Gran Canaria.. Fusket...

• Holder også lidt forlænget weekend, så min weekend starter kl 16.00 i dag ;)

... men desværre har jeg intet ferie imellem jul og nytår :evil:
    (de fridage er i høj kurs, så der var jeg ikke hurtig nok)

Originally posted by Aerial
    Holder også lidt forlænget weekend, så min weekend starter kl 16.00 i dag ;)

... men desværre har jeg intet ferie imellem jul og nytår :evil:
    (de fridage er i høj kurs, så der var jeg ikke hurtig nok)

Hehe.. Forlænget weekend er jo heller ikke værst.. :T

Originally posted by Bubbi

Kedeligt... Husk noget musik så.. :T

Bare rolig.. det gør jeg oz ;) Noget slipknot ... det passer da godt ind?! ;)

• Vi skal ha afslutning på fredag - hele HTX skal ind og se LOTR3 :D

Det bliver dejligt med ferie - Jeg skal et stykke op i Sverige med en ven og bo på hans forældres ødegård her fra på søndag til tirsdag. Glæder mig helt og håber satme der er sne - det ville sikkert hjælpe mig til at finde en smule julestemning frem :)

Originally posted by DarkhorZe
    Vi skal ha afslutning på fredag - hele HTX skal ind og se LOTR3 :D

Det bliver dejligt med ferie - Jeg skal et stykke op i Sverige med en ven og bo på hans forældres ødegård her fra på søndag til tirsdag. Glæder mig helt og håber satme der er sne - det ville sikkert hjælpe mig til at finde en smule julestemning frem :)

Nice nok.. Jeg smutter nok også på skiferie en gang inde i det nye år.... Skal ned og tonse noget snowboard...

• Har juleferie fra imorgen kl. 10.00, og så starter jeg først igen d. 12. januar. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by Bubbi
    Nice nok.. Jeg smutter nok også på skiferie en gang inde i det nye år.... Skal ned og tonse noget snowboard...

Samme her - har en fætter der bor ved et rimelig lækkert skisportssted i Norge, så en forlænget weekend med snowboard,damer og sprut ville helt sikkert være ganske hyggeligt :D

• Juleferie på fredag..

Bliver BARE dejligt.. tror jeg skal til 2-3 LAN's i løbet af ferien :D

Derudover skal der bare nørdes max! :D

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Samme her - har en fætter der bor ved et rimelig lækkert skisportssted i Norge, så en forlænget weekend med snowboard,damer og sprut ville helt sikkert være ganske hyggeligt :D

Ik for at støde nogen, men jeg fatter ærligt ik at i hellere vil på skiferie istedet for at tage til et varmt dejligt sted... Skal til Sri Lanka til februar;)

Men måske er det bare fordi jeg aldrig har prøvet det skipjat...

Originally posted by miniebbe

Ik for at støde nogen, men jeg fatter ærligt ik at i hellere vil på skiferie istedet for at tage til et varmt dejligt sted... Skal til Sri Lanka til februar;)

Men måske er det bare fordi jeg aldrig har prøvet det skipjat...

Tjo men jeg plejer nemlig altid at tage sydpå, så en lille ski-bumse-ferie kunne være lækkert.

Så vælter man sydpå til sommer :D

he he - men er de chips ikke lidt dovne ? :))

jo hehe ;) og sprutten er heller ikke særlig god.. også får man kun sådan et lille sølle glas... det er jo ik nok til at blive stiv..