Lotr 3 Se Den! Den Er For Fed!

  • Quote

    Originally posted by Seburo


    Uddyb lige det. Synes at det var meget forudsigeligt.
    Husk *Spoilers* når du skriver eksempler.


    *En smule spoiler*
    Blev faktisk ret skuffet over filmen. Synes at det var forudsigeligt, og hvad skal man sige... lidt for meget af det samme, og alt var næsten set før.


    Jeg er egentligt også lidt skuffet.Syntes sq den var FOR lang.Men damn det er godt og flot lavet.

  • Quote

    Originally posted by sam


    Jeg er egentligt også lidt skuffet.Syntes sq den var FOR lang.Men damn det er godt og flot lavet.


    Erhm , personligt synes jeg ikke jeres kommentare holder stik der ..


    Hvordan set før ? .. Hvad har man set før, ja mange af figurerne og personenerne har man set før, men ja ? .. Tænker du på slutningen eller? Sådan ender den jo. En af de bedste bøger ever ville måske ikke have været så populær, hvis den endte dårligt ? ..


    Anyway, jeg synes hele trioligien er så fandens nice. Glæder mig til at få bøgerne læst, men glæder mig også til at få den sidste Extended Edition af filmene. Og håber skam det holder stik med Peters kommentar om 4t 50m ... Det vil være for fedt.


    Og har du desværre ikke set den endnu, så glæd dig :)


    Btw, er også enig i en overfyldt biograf er træls og små lorterollinger der ikke kan holde kæft, kaster popcorn og andet. Det er virkelig træls, men det var ikke galt da vi så den. Ud over et par der var med ikke kunne lide deres cola, så det røg på gulvet :rolleyes:

  • Synes det er en fantastisk film. Personligt føler jeg virkelig, at man kommer ud på en "rejse". Ikke at jeg er høj, når jeg ser filmene, men man føler virkelig, at historien bliver livliggjort" (stav).


    Fantastiske film. Kan ikke forestille mig dem bedre. Kan kun være imponeret, taget i betragtning, hvor meget der er blevet taget ud, i forhold til bøgerne. Det må virkelig have været en udfodring, at skulle afgøre, hvad der skulle med i filmen. Synes det er fantastisk.


    Det er KANON! Mand...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes det er en fantastisk film. Personligt føler jeg virkelig, at man kommer ud på en "rejse". Ikke at jeg er høj, når jeg ser filmene, men man føler virkelig, at historien bliver livliggjort" (stav).


    Fantastiske film. Kan ikke forestille mig dem bedre. Kan kun være imponeret, taget i betragtning, hvor meget der er blevet taget ud, i forhold til bøgerne. Det må virkelig have været en udfodring, at skulle afgøre, hvad der skulle med i filmen. Synes det er fantastisk.


    Det er KANON! Mand...


    Bedre kan det simpelthen ikke siges :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Bedre kan det simpelthen ikke siges :)


    Tak :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    fantastisk film - var helt målløs da jeg gik fra biffen i går :D


    Ja, tankerne farer rundt :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • er lige kommet ind af døren har lige være i bion og set den!!! ER DU SINDSYG Jeg har ikke i mit liv set noget som var bedre eller flottere lavet MÅ BARE SE IMORGEN igen 8o


    Bukker mig sku i støvet for Peter Jackson manden er jo genial 8o Jeg er stadig i chock:P

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    er lige kommet ind af døren har lige være i bion og set den!!! ER DU SINDSYG Jeg har ikke i mit liv set noget som var bedre eller flottere lavet MÅ BARE SE IMORGEN igen 8o


    Bukker mig sku i støvet for Peter Jackson manden er jo genial 8o


    Præcis, gæt hvad han lavede før :]

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Jahh breandead, Bad taste og sådan noget hygge noget :)
    Film på det laveste buget nogensinde:D de er så dårlig lavet man får godtnok en griner når man ser dem :))


    Ye, så lidt af et spring ... Men et godt spring :D

  • Quote

    Ye, så lidt af et spring ... Men et godt spring


    Urtolig han er blevet valgt til at lave den film:D


    "Ham der peter der han har lavet de dårligeste film i verden skal han ikke prøve at lave verdens største/sværeste film? johh hvorfor ikke vi stikker ham en trilliat med det samme" :]

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Urtolig han er blevet valgt til at lave den film:D


    "Ham der peter der han har lavet de dårligeste film i verden skal han ikke prøve at lave verdens største/sværeste film? johh hvorfor ikke vi stikker ham en trilliat med det samme" :]


    hehe ...


    Nu, 220 mio dollars :]