Hey der...
Nu har haft det her problem længe, og det er ved at drive mig til vanvid.
Hver gang jeg downloader torrents, enten med Vuze eller µTorrent, får jeg en BSOD efter et stykke tid, hvor jeg når at læse teksten
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Mener kun det er på Vista jeg får dem, mener ikke jeg fik dem ved XP.
Har været inde og læse trouble shooting og incompatible software for µTorrent, og har da både fundet ud af at Avasts P2P-shield og Nero-scout kunne fremprovokere dette. Begge ting er nu slået fra, og µTorrent kører i Windows XP SP2 kompalitets tilstand.
Mit bundkort er lidt underligt - det kan ikke gøre min CPU med fuld hastighed og sætter hastigheden ned fra 400 til 333 mhz. Hvis jeg smider andre ram i, fx mine Corsair der ligger der hjemme, og stort set aldrig er blevet brugt, så kører den korrekt CPU og ram hastighed, men tilgengæld crasher den efter 5 min !
Er det virkelig mit bundkort som er så fucked, at den skal crashe på grund af dette? Det sker kun når jeg henter flere torrents på én gang - og er aldrig kommet ved andet, hverken tung grafikbehandling eller i spil. Det er det der afholder mig fra at tro at det virkelig er bundkortet der er problemet.
Kører ikke med nogen usignerede drivere, har prøvet at teste via Start -> Kør -> Verify.
Hvis jeg havde råd til det, købte jeg et nyt bundkort for at se om det ville virke, men er arbejdsløs og sidder mere eller mindre fast i systemet med hensyn til kontanthjælp og sygedagspenge, men det er en anden historie, noget med en chef der tog røven på mig.
Nogen der har prøvet lign? Har Googlet dette en del, men uden held...
På forhånd tak for hjælpen
//Nicky