Oversættelse af CIS/Hvem har lyst??

  • Jeg har har længe kørt med Comodo internet security,som jeg syntes er det bedste gratis internet sikkerhed der er på markedet P.T.


    Jeg har fået mulighed for, at være med til at oversætte dette super program, til dansk ,så det bliver endnu nemmerer at bruge det for jer derude,som ønsker et super alternativ, til andre gratis eller købe programmer.


    Er det noget der har interesse?? der skal bruges 2 personer mere, og selvfølgelig nogen med noget engelsk kendskab;)


    Hvis det har interesse, så giv mig et praj her i tråden, så kan vi evt kommunikerer over msn, eller noget i den retning.Og opret jer her også http://forums.comodo.com/feedbackcomment...


    Og giv melih(CEO for COMODO) et praj også.


    Håber der er nogen der vil være med :)

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

  • Fedt :) Du er tilføjet på msn. Så skal du sådan set bare tilmelde dig comodo forum og skrive i den tråd jeg linker til, at du gerne vil oversætte til dansk. Så kommer du på listen sammen med mig og fuzz, og så er vi 3 ,og så skulle vi gerne modtage de fornødne oversættelses værktøjer.:)

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

    Rettet en gang, sidst af Dingle ().

  • Alle tiders. så er der tre på-Mads-Fuzz og HenrikL. Teams'ne må gerne være større da det både vil gå hurtigerer og fejlsøgningen vil kunne blive mere effektiviteret, så kom frisk alle der kunne have lyst.:)

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

    Rettet en gang, sidst af Dingle ().

  • Ja jeg er så igang med at oversætte men der er ikke rigtig nogen der svare af de andre..

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m