Varm i7 920 uden OC

• eller en skæv IHS .....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg har kun læst godt om i7's box køler, så mon ikke den enten er monteret forkert eller brug af for meget kølepasta, som kan have en stik modsat effekt ved overforbrug (altså at det varmer mere, i stedet for at køle)

• jeg har lige bestilt ASrock x58 og en core i7-920...og har spurgt i en anden tråd om en cooler til sådan en cpu..men jeg kan forstå at den cooler der følger med godt kan klare en overclocking unden de store problemer...???
    Føler der pasta med eller skal jeg bestille det ved siden af..??? :rules:

Oprindeligt indlæg af Esben Jahn
    jeg har lige bestilt ASrock x58 og en core i7-920...og har spurgt i en anden tråd om en cooler til sådan en cpu..men jeg kan forstå at den cooler der følger med godt kan klare en overclocking unden de store problemer...???
    Føler der pasta med eller skal jeg bestille det ved siden af..??? :rules:

der følger ikke pasta med din CPU som så, der sidder et tyndt lag på selve køleren som sagtens kan bruges meeeen personligt havde jeg købt noget andet, std. køleren er okay men vil du OC bør du købe en "rigtig" køler (der følger for det meste en tube pasta med) da det gælder om at holde ens temp nede og sådan en i7 bliver hurtig varm især hvis du vil OC.

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz