• Syntes egentlig det er et helt ok billede. Dog er kontrasten nok lidt død og jeg tror jeg ville vælge enden et breder format eller skære helt ind til kvadratisk.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Herligt billede, føler nærmest man kan føle roen i det, og selv højen er placeret godt i hele billedets sammenhæng :)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Syntes egentlig det er et helt ok billede. Dog er kontrasten nok lidt død og jeg tror jeg ville vælge enden et breder format eller skære helt ind til kvadratisk.

Takker for kommentaren.

Synes dog selv der er rigelig med kontrast, tror det vil se noget forkert/unaturligt ud med mere kontrast. ;)

Oprindeligt indlæg af kalyt
    Herligt billede, føler nærmest man kan føle roen i det, og selv højen er placeret godt i hele billedets sammenhæng :)

Tak for kikket og kommentaren. ;)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Tak for kikket og kommentaren. ;)

Du skulle vel ikke lige ha det i skrivebords størrelse (1440x900) :))

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Takker for kommentaren.

Synes dog selv der er rigelig med kontrast, tror det vil se noget forkert/unaturligt ud med mere kontrast. ;)

Sådan er vi jo så forskellige syntes ikke rigtig der er noget lyst i billedet. Der er ikke noget som nærmer sig hvidt det hele ligger mig i grå mellem toner hvilket for det til at virke lidt fladt for mig :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy