Skærm reagere STADIG ikke på min nysamlet PC

• Shit, havde totalt overset at du havde haft en socket 775 i den... SÅ ER DET 100% BUNDKORTET! kan slet ikke forstå hvordan folk kan foreslå ramfejl når du har haft en socket 775 i den - den passer ikke i soklen.... når du spænder bøjlen vil pins tage skade... Hvordan har du overhovedet monteret en socket 775 i den?!?! det må da næsten kræve vold..

Hvis jeg var dig...

1. Pakke bundkortet nydeligt ind i original embalage
    2. Sende den til RMA, og KUN nævne at du ikke kan få den til at boote, med en i7 920 CPU.

De vil aldrig kunne påvise at der er tale om en monteringsfejl, principielt kunne det lige så godt være en produktionsfejl.. vil næsten garantere at du får et nyt board.

• Du får aldrig ombyttet det bundkort det er jeg ret sikker på. Det er fysisk skade. Nu arbejder jeg selv i en computer biks og vi har set en del stykker som har lavet det nr ved deres bundkort. Det skyldes at man ikke har været forsigtig imens man har monteret cpu'en.

Hvis du er heldig er dine ben ikke smadret helt. Men grunden til du ikke får skærmbillede skyldes at du har voldtaget din sockel.

Hvis du bor tæt på viborg, så kan du smide det forbi mig så skal jeg nok "forsøge" at rette dine ben op. JEg har gjort det en del gange og det har virket fint for mig .

Smid mig en privat besked hvis du er interesseret.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().

• Ja det jo lidt træls.

Men du kan jo selv prøve at rette dem op selv, dog skal du være meget forsigtig, og evt. bruge et lup så du kan se hvordan benene skal vende. Jeg plejer bruge en hobby kniv når retter ben op :clap:

Og efter det kan du jo smide din cpu i igen og se om der er liv i den. Hvis den stadig ikke virker kan du jo prøve at smide den til RMA, og håbe de ikke ser fejlen. Hvis de opdager den, for du bundkortet tilbage i hovedet med en regning.

:9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• For mig at se, ser det ud som om der er bukket 6 ben, 2 i v. hjørne, 3 under midter rammen og 2 i højre hjørne.

Held og lykke med projektet.

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .