Mac brugere - Software til spil af WAR

• hey,

Jeg forsøger at finde ud af at spille Warhammer Online på min mac.
    Det er åbenbart ikke lige til,

Parallels

VM ware Fusion

Codeweaver Crossover

det er de 3 programmer jeg lige kunne finde,
    Jeg vil være fri for at genstarte computeren så Bootcamp er ikke en option.
    Jeg syns ikke Crossover har Warhammer Online på deres liste, og da jeg prøvede med trialenen så det heller ikke ud til at fungere, da den ikke kunne installere spillet.
    Nogen der har prøvet eller testet det?? :)

På Forhånd tak.

• Bruger selv Parallels når det er nødvendigt, men har ikke rigtig prøvet at køre spil igennem det. Du kan eventuelt hente en trial og se hvordan det kører.

Ellers har jeg hørt at Crossover skulle være at foretrække til spil, men har heller ikke selv erfaring med det.

Oprindeligt indlæg af mojn
    Bruger selv Parallels når det er nødvendigt, men har ikke rigtig prøvet at køre spil igennem det. Du kan eventuelt hente en trial og se hvordan det kører.

Ellers har jeg hørt at Crossover skulle være at foretrække til spil, men har heller ikke selv erfaring med det.

Ja, det hørte jeg også, men det ser ikke ud til at den gider at installere WAR, desværre, folk skriver også på deres forums at de ikke kan få det til at virke..

• Jeg har haft Fusion, men det var før version 2 - dengang slugte den enormt meget RAM bare til styresystemet...
    Håber den nye er bedre.

Crossover har jeg testet men syntes det var ret besværgeligt at installere ting, specielt Steam som jeg gerne vil bruge kunne den ikke finde ud af?

...derfor, jeg har faktisk lige hentet en testudgave af Parallels men har ikke haft tid endnu til at køre den