Xbox 360 Controller til pc problem

• Hej Allesamen,

Jeg prøver på at bruge min normale xbox 360 controller (Halo 3 version) til min PC, men kan simpelt hen ikke få den til at virke. Har installeret det der startede op da jeg satte den i og noget andet jeg selv fandt fra windows hjemmeside. men det virker ikke. og hver gang jeg har indsat controlleren i USB porten på min computer (Wire controller) og prøver på at starte ved at trykke på xbox knappen så starter min xbox bare.

Nogen der kan hjælpe mig med dette problem? tak på forhånd.

PS. Bruger Vista og 32-bit

• hvis du skal game med en trådløs controller på computer skal du købe en modtager. Jeg tror at du har fået fat på USB recharge kittet i stedet for, den kan du ikke bruge til at game med controlleren på din computer, kun oplade batteriet.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Oprindeligt indlæg af Foxx
    hvis du skal game med en trådløs controller på computer skal du købe en modtager. Jeg tror at du har fået fat på USB recharge kittet i stedet for, den kan du ikke bruge til at game med controlleren på din computer, kun oplade batteriet.

Lige præcis, det letteste er faktisk hvis du kender en der har en død box, så skal du bare scrappe modtageren, sætte et usbkabel på den, og sætte den til pc, så er du kørende :).

Ellers kan du købe den her: http://www.xbox.com/en-US/hard…60wirelessgamingreceiver/