QuakeLive

• Hej tweak. ID software har lige lavet en "beta" version af quake live. Det er gratis og kan spillers direkte i ens browser (kun Firefox og Internet Explorer) . Det er rigtgig sjovt. Bare lav en bruger, og vent til det bliver din tur og du kan spille med andre. Både dine venner og ikke. Du kan spiller det her: Quake Live . :9xo

Enjoy :D
    /gamlejesper :D

• Spillede det for et par dage siden da det blev frigivet, var ikke syndeligt imponeret, men okay det er også kun en beta:-)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Spillede det for et par dage siden da det blev frigivet, var ikke syndeligt imponeret, men okay det er også kun en beta:-)

Det er da det bedste spil jeg har set, der kan spille i en browser :D ( :finger: Runescape )

• Ja det er ganske udemærket :crazyeyes:

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af gamlejesper

gamlejesper selfølgelig :D

hehe yderst kreativt..:D

Så vil jeg se ok jeg kan finde dig derinde.:D

-FredeK

• Jeg syns det er fedt, glæder mig til de får aktiveret stats igen. Dog er deres kø-system lidt trættende, men fedt at det kører godt når man først er inde.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af ayu
    Jeg syns det er fedt, glæder mig til de får aktiveret stats igen. Dog er deres kø-system lidt trættende, men fedt at det kører godt når man først er inde.

Det var ikke sådan i lukket beta fasen da der ingen spiller var, men var sku også irriteret over at vente nu hvor det er blevet public beta

Men det er jo nærmest det samme som Quake 3, bare forbedret

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Det var ikke sådan i lukket beta fasen da der ingen spiller var, men var sku også irriteret over at vente nu hvor det er blevet public beta

Men det er jo nærmest det samme som Quake 3, bare forbedret

Er bare ved at blive åndsvag af at spillet crasher i tide og utide, for jeg ved min computer er stabil. Har læst at flere har problemer med Vista64.

Men tror da også at det kø-system er midlertidigt.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af fredek
    Grunden til køsystemet er vel fordi det ikke vil køre ordentligt med alle spillere inde.

-FredeK

Jaja det er skam også helt fint deres servere ikke er store nok til at håndtere alle spillere, men når man ligger i kø som nummer 2xxxx så er det da lidt nederen..

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB