QuoteOprindeligt indlæg af runnerkid
I CPU Z....
Husk at kig i den rigtige fane i CPU-z du skal kigge i fanen Memory og ikke SPD, det kan være derfor.
QuoteOprindeligt indlæg af runnerkid
I CPU Z....
Husk at kig i den rigtige fane i CPU-z du skal kigge i fanen Memory og ikke SPD, det kan være derfor.
QuoteOprindeligt indlæg af Cyclups
Rigtigt, mine vises ogås som 6400 i SPD, sådan er det med mange ram som er rated højere. Runnerkid du kan stadig se under SPD at de er rated til 500 MHz 5-5-5-12 under EPP#1
Hey har fået et rimeligt stabilt system nu på 60 grader, 3.60 GHz og ram timings med 4 - 4 - 4 - 9 hvilket efter hvad jeg har læst mig frem til er rimeligt godt.... Jo lavere jo bedrer?!?!?!
Min CPU Host Freq. har jeg sat til 379 Mhz, min Clock Ratio kunne ikke blive højere end 9 X så har fået en CPU hastighed på 3.60, hvilket giver temps på 59-60 grader, er nok bedst med min stock køler...
Min memory multiplier er 2.0, SÅ mine ram har en frequenzy på 758 Mhz ved 4 - 4 - 4 - 9 i timings...
Er det ikke okay???
Med stock køler kommer du nok ikke højere... hvis selv synes det er ok er det vel.