Samle flere HDer i en partition

• Har 3 x 1.5 TB HDer, som jeg gerne vil samle i en partition på 4.5 TB... Jeg har ca. 3.2 TB data fordelt på HDerne - kan jeg samle den til en partition uden at miste data?

:)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Nej kan du ikke for, for at samle dem til en partition vil jeg tro at der skal en formatering til ;) Jeg kan ikke helt huske hvad det software der kan sætte dem sammen i en partition hedder.. Men det er heller ikke ret smart det du vil, for hvis en harddisk fejler så ødelægges data'en på alle harddiskene.

MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

• Jeg har læst lidt om det, og JBOD var nemlig en mulighed (mener ikke, at alle data ved denne konfiguration ryger, hvis en disk dør)...

.. men JBOD kræver formattering, og jeg ved ikke lige, hvor jeg midlertidigt skulle smidde 3.2 TB data, nogle ideer?

Tænkte bare på, hvis der var nogen, der kendte noget fantastisk software, der kunne tricket.. Har kigget lidt på partition magic, men kan ikke helt gennemskue, om det er i stand til at gøre det..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]