QuoteOriginally posted by The Hans
Jo, du har da et problem med hård hud på fingrene og vabler, for du skal sende 600 sms pr måned for at holde en sms pris på 20 øre.
hehe, det havde han jo i forevejen pga al det wank'eri :D:D:D:D:D
QuoteOriginally posted by The Hans
Jo, du har da et problem med hård hud på fingrene og vabler, for du skal sende 600 sms pr måned for at holde en sms pris på 20 øre.
hehe, det havde han jo i forevejen pga al det wank'eri :D:D:D:D:D
QuoteOriginally posted by Zigiro
hehe, det havde han jo i forevejen pga al det wank'eri :D:D:D:D:D
Og hvem kom det lige fra ? Speedywanker himself
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus..... Klir klir klir
QuoteOriginally posted by Zigiro
hehe, det havde han jo i forevejen pga al det wank'eri :D:D:D:D:D
Som om... :]
Tror han ringer til forsikringen og glarmesteren nu.
He he.
QuoteOriginally posted by The Hans
Tror han ringer til forsikringen og glarmesteren nu.
He he.
HAHA, ROFL er du der nu igen Hans?!
næææh jeg bor sq ik i glashus....jeg bor i drivhus...øøøh ups....jeg mener spejlkabinettet....ups jeg mener....murstensrækkehus....yeah! der var den
btw. der er ikke smadret nogle vinduer hos mig
QuoteOriginally posted by Zigiro
HAHA, ROFL er du der nu igen Hans?!
næææh jeg bor sq ik i glashus....jeg bor i drivhus...øøøh ups....jeg mener spejlkabinettet....ups jeg mener....murstensrækkehus....yeah! der var den
btw. der er ikke smadret nogle vinduer hos mig
Hæ hæ hæ. Be scared, I'm watching you.
har haft meget bøvl med debitel om en masse dumme regninger
og med mobilix/orange magen til #@¤%&2 supportere skal man lede længe efter
nu har jeg Telmore ingen probs der overhovedet
Jeg har harf mobil tlf hos sonofon i 10-12 år
uden det mindste bøvl.......jeg fik smarttalk i august
pga sonofon var blevet for dyrt, de kom meget kort efter med selvhenter men der havde vi sagt vores mobil nummer op hos sonofon.
Jeg kan kun sige en ting om sonofon:
Keep up the good work
Kører også telmore og er ganske tilfreds - har ingen dækning i lejligheden m.m. jeg hænger ud af vinduet, men det tror jeg mere er min smadrede T68i's skyld
Nå men vil da lige kommentere Telia. Havde mit første mobilabbonement hos dem. Jeg opsagde det for 5 år siden men får stadig regninger for dem. Godtnok står de på 0,- men hvorfor skal jeg stadig modtage dem ? :]
Året efter jeg stoppede med Telia kan jeg huske der var meget snak om dem mht opsigelser i avisen. De sidder nok desværre stadig og fedter med de samme problemer
QuoteOriginally posted by Aerial
Kører også telmore og er ganske tilfreds - har ingen dækning i lejligheden m.m. jeg hænger ud af vinduet, men det tror jeg mere er min smadrede T68i's skyld
Nå men vil da lige kommentere Telia. Havde mit første mobilabbonement hos dem. Jeg opsagde det for 5 år siden men får stadig regninger for dem. Godtnok står de på 0,- men hvorfor skal jeg stadig modtage dem ? :]
Året efter jeg stoppede med Telia kan jeg huske der var meget snak om dem mht opsigelser i avisen. De sidder nok desværre stadig og fedter med de samme problemer
Efter oplevelsen i dag, overrasker det mig slet ikke.
Det virker som om de bare skal sende regninger ud til højre og venstre.
Gad vidst om de får bonus for at sende regninger ud.
Der findes nok en del, som bare siger: "uha en regning, den må jeg hellere skynde mig at betale, for ellers kommer jeg i Ribers"
Det gør jeg ikke. Nægter at betale en regning jeg ikke skal betale.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The Hans
Efter oplevelsen i dag, overrasker det mig slet ikke.
Det virker som om de bare skal sende regninger ud til højre og venstre.
Gad vidst om de får bonus for at sende regninger ud.
Der findes nok en del, som bare siger: "uha en regning, den må jeg hellere skynde mig at betale, for ellers kommer jeg i Ribers"
Det gør jeg ikke. Nægter at betale en regning jeg ikke skal betale.
Har det på samme måde - men nu er det bare gået så langt ud med Telia at hvis de overhoved sender noget som helst til mig, ringer jeg og brokker mig.
Jeg ved jo fra os selv at oplysninger på tidligere kunder bliver gemt (og det kommer man nok desværre ikke uden om) men jeg gider bare ikke modtage flere breve fra dem nu.
Det er jo efterhånden blevet sådan i dag, at man vælger produkter ud fra hvilken support man kan få på dem og hvordan deres kundeservice fungerer Bare et tegn på at kvalitet slet ikke er noget der bliver lagt vægt på i deres call-centre
QuoteOriginally posted by Aerial
Har det på samme måde - men nu er det bare gået så langt ud med Telia at hvis de overhoved sender noget som helst til mig, ringer jeg og brokker mig.
Jeg ved jo fra os selv at oplysninger på tidligere kunder bliver gemt (og det kommer man nok desværre ikke uden om) men jeg gider bare ikke modtage flere breve fra dem nu.
Det er jo efterhånden blevet sådan i dag, at man vælger produkter ud fra hvilken support man kan få på dem og hvordan deres kundeservice fungerer Bare et tegn på at kvalitet slet ikke er noget der bliver lagt vægt på i deres call-centre
Helt enig. Jeg har prøvet noget tilsvarende med IF forsikring. De lovede guld og grønne skove og der skulle komme en ud og snakke forsikring. Der kom ikke et øje og jeg blev brændt af den ene gang efter den anden. Det endte med at jeg bad dem skrubbe ad h...... til. Så begyndte de at ringe og sende reklamer og jeg ved ikke hvad. Jeg var meget træt af dem og ringede til dem og sagde" Hvis jeg så meget som hører det mindste nogensinde fra jer igen, kommer min advokat efter jer for chikane". Det gav ro... he he
Måske du skulle prøve det samme med Telia ?
QuoteOriginally posted by The Hans
Måske du skulle prøve det samme med Telia ?
he he ja - bliver nød til at finde på et eller andet.
Kunne jo også prøve den klassiske - "Jeg tæsker jer alle sammen efter skoletid" *G*
QuoteOriginally posted by Aerial
he he ja - bliver nød til at finde på et eller andet.
Kunne jo også prøve den klassiske - "Jeg tæsker jer alle sammen efter skoletid" *G*
*LOL*
Tjoeh, det kunne da tænkes, at det virker, men du må endelig ikke vise dem din avatar så...
Kan lige se det for mig. Aerial kommer ind på Telias kontor, smækker et ID skilt på bordet med sit avatar billede og teksten" Aerial, Supermoddy, Tweak.dk", samtidig med, at han råber" Jeg tæsker jer alle sammen". Du bliver nok først kastet på porten, når de engang er færdige med at grine.
hmm jeg er ikke den største mobil bruger og jeg har et taletids kort fra mobilixsom jag har hart i et par år og er godt tilfreds med det fylder ca 100 kr på hvert år ja så har jeg fået nogle gratis taletidskort a 25 kr ved https://www.smarttalk.dk man skal barer udfylde skemaet så sender de gerne et nyt kort.
SMSér sender jeg her fra http://www.smsme.dk og det koster ikke en krone
men det største problem med 2 simkort er at enten skal man have 2 mobilors eller skal man skifte kort når man skal ringe til en det simkort at man får ved smarttalk er hemmeligt nr så folk får ikke det nr ind på deres fon
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The Hans
Efter oplevelsen i dag, overrasker det mig slet ikke.
Det virker som om de bare skal sende regninger ud til højre og venstre.
Gad vidst om de får bonus for at sende regninger ud.
Der findes nok en del, som bare siger: "uha en regning, den må jeg hellere skynde mig at betale, for ellers kommer jeg i Ribers"
Det gør jeg ikke. Nægter at betale en regning jeg ikke skal betale.
jeps de bliver betalt per regning de sender ud :]
QuoteOriginally posted by bentzin
Okay - men nu har jeg lige fået en mail om at jeg ikke kan få mit nummer med fra orange Det skal de da friigi' - ik' Det er vist lovfæstet el. noget lign. ik'
Den besked fik min lillebror også, så han ringede til telmore og sagde at det kunne skuda ikke passe, og det fik at vide at de lige ville gøre et ekstra forsøg. og så gik den sku igennem =)
Så nu er han den glade telmore bruger. Undertegnede har været det i over et år
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The Hans
Til dem, som overvejer mobilabonnement hos Telia og dem som har Telia ekspres og får tilbudt Telia ekstra, som jeg fik.
Jeg har d.d modtaget en uspecificeret regning med betalingspåmindelse og rykkerbegyr på 100 kr. fra Telia, uden at få en normal regning først. Efter et meget ihærdigt forsøg, lykkedes det omsider, at komme igennem til deres såkaldte kundeservice, hvor jeg blev oplyst om, at der var tale om en fejl og at jeg skulle se bort fra regningen.
Jeg har lige sendt en mail til dem og opsagt mit abonnement. Sådan noget finder jeg mig simpelthen ikke i.
Er lige før jeg bliver nødt til at sælge min mobil tlf.
Telmore er jeg heller ikke tilfreds med.
Prøv CBB - det kører upåklageligt - ingen abonnement - optank via mobil eller net..........
De er dog stort set umulige at komme igennem til - men man har stort set heller ikke brug for det...