Stakkels lille Brian . . .

• Lille Brian gik i børnehaveklasse, og en dag spørger lærerinden børnene, hvad deres far laver.
    Alle de typiske svar kommer; brandmand, politimand, sælger, politiker o.s.v. Brian var meget stille, så lærerinden spørger hvad hans far laver.

"Min far er eksotisk danser i en bøsseklub, hvor han tager alt sit tøj af foran andre mænd. Nogle gange, hvis tilbudet er rigtig godt, tager han derfra med en anden mand, lejer et billigt hotelværelse, og fjoller rundt med ham hele natten".

Lærerinden beder hurtigt de andre børn om at male lidt i deres malebøger, og tager derefter Brian med ud på gangen.
    "Er det virkelig rigtigt med din far?"

"Nej" siger Brian. "Min far spiller fodbold for FCK, men jeg var alt for flov til at sige det"....

:)):D:);)

Originally posted by Todi
    Synes den var lam... tydeligvis dårlig humor af en bundbyb**** fra Pestegnen.. sådan er det! X(

Nej det er realistisk humor, fra en som ka' li' at se underholdende fodbold 8) Og det er jo ik' kun "TOPBY" der spiller flot fodbold - Esbjerg er dælme også i den kategori :D

Nu når vi snakker om TOPBY:

Originally posted by bentzin

Nej det er realistisk humor, fra en som ka' li' at se underholdende fodbold 8) Og det er jo ik' kun "TOPBY" der spiller flot fodbold - Esbjerg er dælme også i den kategori :D

Næ næ, EfB! ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Og Bentzin:

"Livet er langt,
    lykken er kort,
    meld dig aldrig til Brøndby-support.
    "

;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• ehe, tjaaah, den var ok go'...jeg ser aldrig fodbold og holder derfor ikke med nogen af de nævnte klubber... ;)

det kræves der måske for at have en rigtig mening om joken... :)

Originally posted by bentzin

avs.. siger det ikke lidt om Brøndby Support, når de skriver deres navn sådan? :)

Originally posted by Falsk

avs.. siger det ikke lidt om Brøndby Support, når de skriver deres navn sådan? :)

Nu tænkte jeg faktisk mere på - det der med betydningen af "T'oo'P" :D

Originally posted by engel

Næ næ, EfB! ;)

hmmm er du fra Ejsbjerg?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards