når jeg vil starte half life op siger den at jeg ikke har nok ram nok,
hvilket jeg ikke kan forstå for jeg har 4 gb.
er der nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre?
half life vil ikke starte
-
-
den siger faktisk at jeg har minus i ram
-
Der er en half life sektion her på siden under dedikerede spil, prøv at flytte tråden derhen og du er tættere på hjælpen
-
dasjap, vi har også en fin report funktion, måske du skulle overveje at bruge den
Hejsa cgj84 og velkommen til tweak.dk.
Jeg har flyttet din tråd til Half-Life & Counter Strike da den afdeling du havde fået placeret tråden i bruges til et helt andet formål. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.
Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.
Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.
Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.
Mvh
Heidi | Tweak.dk Crew
-
Oprindeligt indlæg af Burger
dasjap, vi har også en fin report funktion, måske du skulle overveje at bruge denOki, troede bare at den kun var til spam, reklame, dårligt sprog osv. Men jeg skal da overveje det.