D2X screenshot

• sidder lige og skal forklare login prossesen til en newbeeee.
    og skal bruge nogle SS, dvs. hvordan man kommer ind på lukket BN osv. gerne et skræmdump af opstarts siden.

• D2x, SC, BN, SS....prøv at sætte ord på det du mener så kan det være du får lidt mere hjælp...personligt kender jeg godt diablo 2 (hvis det da ER det du mener ?( ), men jeg har nu aldrig haft problemer med mit password...

• D2X = Diablo 2 expansion pack, Lord of destruction.
    BN = BattleNet
    SS = Screen Shot

og SC var en fejl skulle ha været SS :D

skal bare have et SS af opstarts skærmen i D2x, derhvor man vælger "single player", "multiplayer", "Battlenet" osv.

• Ka du ikke bare bruge print screen og så alt-tab'e ud af spillet og sætte screenshottet ind i en photoeditor og gemme?

Ellers findes der en masse utilities der er lavet til at tage screenshots i spil osv - der er vidst noget der hedder HyperShot eller noget - kan ikke helt huske det, så hæng mig ikke op på det

Tag en søgning på Google (som iøvriget er din bedste ven når du har et spørgsmål som dette)

Og burde denne tråd ikke ha været i et andet forum ? :P

• grunden til at jeg skrev denne tråd var fordi jeg stod nu her og skulle bruge den på mit arbejde.. og fordi jeg ikke har spillet der var jeg nødsaget til at spørge mig frem.
    jeg er godt klar over at det ikke er noget problem at tage et screen shot i D2x, det var nu heller ikke mit spørgsmål.
    og nu er det ikke fordi det er let at finde et screenshot af startup screen i D2x.

Men nevermind .. nu er jeg kommet hjem. så nu gør jeg det selv...
    kan fornemme at jeg skal formullere mig bedre næste gang jeg skriver noget herinde.