gta 4 expansion for computer?

• den February 17 kommer Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned til xbox360 kommer der ikke en til pc eller er det KUN til den der "dumme" xbox

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

Oprindeligt indlæg af Navalax
    Gammel post, men hey..

Har ikke selv kunne finde noget om det til pc, men indtil videre har jeg fundet dette mod:
    http://www.fileplanet.com/1967…ost-and-Damned-Unlock-Mod

Prøver det senere i aften, rockstar har åbenbart forprogrammeret og gemt en masse ting fra lost and damned.

mener da kun RockStar North sagde den vil komme til xbox360, men hey det kunne jo tænkes de vil tage røven på dem som os har PC her senere på året :)

• Tror faktisk på det kommer til Pc. Syntes at have læst det i forskellige foraer, dog uofficielt. Man kan kun håbe :)

Med hensyn til moddet har jeg ikke kunne få det til at virke, jeg gav op da jeg ikke fattede hvordan man gjorde. :) Men der er flere der har fået det til at virke kan jeg forstå.

• Det kommer udelukkende til XBOX360. I kommer ikke til at se det til PC. Microsoft har købt rettighederne til XBOX - og det ville være højst usandsynligt, hvis Microsoft skulle have en interesse i at udgive det til andre platforme.

Oprindeligt indlæg af huba_99
    Det kommer udelukkende til XBOX360. I kommer ikke til at se det til PC. Microsoft har købt rettighederne til XBOX - og det ville være højst usandsynligt, hvis Microsoft skulle have en interesse i at udgive det til andre platforme.

nu kører de fleste PC'er også med Mircosoft, so mon ikke det også kommer til PC? :)

| Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |