MMORPG Spil.

• Vil høre hvad folk synes om den slags spil?

Hvad siger I til, at skulle betale for at kunne spille et bestemt spil? Er det noget du ville gøre?

Min personlige holdning er, at jeg ikke ville betale for det. Jeg synes ikke jeg har fået noget for pengene jeg giver i butikken, hvis jeg også skal til at betale for hver månede jeg vil spille det.

Kan bedre lide, at være uafhængig og købe et spil, som jeg kan spille hvor jeg vil, når jeg vil.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Troede det lidt fremgik af tråden.

Massive Multiplayer Online Role Playing Game..

Tror nok det er hvad det kaldes.

Spil som:

Star Wars Galaxies: An Empire Divided
    Anarchy Online
    Eve
    World of Warcraft

osv.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• jeg har altid været en stor fan af disse slags spil men jeg har dog ikke prøvet at skulle betale penge være månede i nu men det skal nok komme da jeg venter på at Middle Earth Online skal blive færdigt da det ser for vildt ud og jamen det er for sindsygt alt det man kan i det spil.

man bliver sq forbavset over hvor meget realality man kan stoppe i et spil :)

Et lille link :D MEO

• Lige akkurat den type spil er overhoved ikke mig.

Der skal sg* ske noget når jeg gamer -> Enten i en vild øse i NFS:U eller i voldsomme FPS-spil som BF1942, Vietcong eller COD ;)
    uhmm.. og Doom3, Stalker og HL2 når de kommer :D

• MMORPG's r0xx0rs mah b0xx0rs :P

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Har selv spillet Ultima Online i ca 2 år, derefter Everquest i 2 år og spiller nu Star Wars Galaxies.
    Alle 3 er betalings spil, de koster fra 80kr om måneden og op til ca 110kr.
    Jeg er yderst tilfreds, syntes dog at SWG halter en del, spillet virker endnu lidt som et beta spil. UO og EQ har jeg ikke har nogen dårlige erfarringer med, god support osv.
    Havde jeg ikke brugt mine penge på de spil så var de jo bare gået til noget diller daller.

MMORPG's r0xx0rs mah b0xx0rs

jeg vil prøve jeg vil! :D

jeg tror det starter med Massive Multiplayer Online Role Playing Game rent skud ud i luften har jeg ret ?(:D men kan godtnok ikke lige regne det andet ud ?( hvad med et hint ;)

• Berleburg du glemte UO :P

Gider ik betale.. fordi der kommer sq garanteret nogen gratis servere på et eller andet tidspunkt...

ligesom ved UO.. man ska stadig betale for at spille på originale servere... men de gratis bliver aldrig så syge som de originale... overhovedet ik samme antal players..

Originally posted by Aerial
    Lige akkurat den type spil er overhoved ikke mig.

Der skal sg* ske noget når jeg gamer -> Enten i en vild øse i NFS:U eller i voldsomme FPS-spil som BF1942, Vietcong eller COD ;)
    uhmm.. og Doom3, Stalker og HL2 når de kommer :D

Kan kun give dig ret.Mit onlinespil skal også være action all da way.Har bestilt COD(er self. udsolgt de fleste steder....),og det bliver nok det 6. spil jeg spiller online (Quake 2+3,Kingpin,Rtcw,Sof2).
    Og så venter jeg self. også på Doom 3 samt HL2 :))

Originally posted by kimsdipchips

jeg vil prøve jeg vil! :D

jeg tror det starter med Massive Multiplayer Online Role Playing Game rent skud ud i luften har jeg ret ?(:D men kan godtnok ikke lige regne det andet ud ?( hvad med et hint ;)

Hvad mener du med rent skud i luften?

• Synes det er fair nok, for ellers skulle man jo betale en hel del mere når man købe spillet..

Så er det da dejligere at betale 20-50 kr,- måneden..

Problemet for mit vedkommende ville nok være, at jeg ikk har noget dankort etc. :]

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Originally posted by SjQLunD
    Problemet for mit vedkommende ville nok være, at jeg ikk har noget dankort etc. :]

he he be glad - synes nogen gange det kan være lige lovlig let bare at køre kortet igennem.

puha og endnu mere når man surfer en tur på edbpriser .