Ny mouse til gaming, men hvilken?

  • Med få tryk kan du slukke lyset, har det aldrig tændt på min. Det var ikke derfor jeg købte den, det var pga at den efter min mening er andre mus i samme klasse klart overlegne. Men det er jo også en smagssag :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    nu er jeg ik til alt det lys ved min computer, os derfor jeg ik har farvede blæser, gider simplehen ik kigge på det, da jeg altid har været van til at dele værelse med min computer, men nu står den så i min stue, men alligevel det er stadig ik mig, så tror at jeg tager Logitech's G5 da jeg kender den sammen med et nyt Logitech UltraX Keyboard da min gamle har nogle defekt hedder efterhånden :)


    Alt lys kan slukkes hvis ønkes ;)


    Synes du skal tag og prøve sådan en Roccat Kone mus du kan jo bestille den og prøve den også benytte dig af en 14 dags retur ret hvis du ikke kan lide den.


    Men jeg vil garantere dig for at du ikke bliver skuffet over den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Med få tryk kan du slukke lyset, har det aldrig tændt på min. Det var ikke derfor jeg købte den, det var pga at den efter min mening er andre mus i samme klasse klart overlegne. Men det er jo også en smagssag :D


    oki, var nemlig bange for man ik kunne slukke lyset, og der er os hele 1200dpi mere i Roccat Kone mus'en end G5, kunne godt ske, man skulle prøve den, man ka jo altid aflevere den igen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    oki, var nemlig bange for man ik kunne slukke lyset, og der er os hele 1200dpi mere i Roccat Kone mus'en end G5, kunne godt ske, man skulle prøve den, man ka jo altid aflevere den igen :)


    Nu har DPI ikk nogen betydning, at musen ligger godt i hånden er det vigtigste... Mange af de forskellige "gamer" mus der er på markede er lavet til konfirmationsdrenge der bliver helt vilde når de ser lyset i musen... :D