god billig harddisk

  • så tror jeg sgu også at jeg vil ha en på 1 tb :crazyeyes: har en maxtor 250gb som c: drev nu - og den sad i computeren da jeg købte den for 2 år siden, tror i at den f1 1tb er hurtigere? (ved godt at det ikke er et nemt spørgsmål..gg) men jeg tænker på - når nu den her er de 2 år nyere - om der så er sket forbedringer, men det er nok ikke det vilde på sådan en billig disk..gg


    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    så tror jeg sgu også at jeg vil ha en på 1 tb :crazyeyes: har en maxtor 250gb som c: drev nu - og den sad i computeren da jeg købte den for 2 år siden, tror i at den f1 1tb er hurtigere? (ved godt at det ikke er et nemt spørgsmål..gg) men jeg tænker på - når nu den her er de 2 år nyere - om der så er sket forbedringer, men det er nok ikke det vilde på sådan en billig disk..gg


    mvh bjarne


    Jo den burde da være noget hurtigere :D

  • okay det blev en f1 1tb og den kommes sgu til at sidde som c: drev, ville det være en fordel og dele den op feks 80gb til c: og så resten til d:? ville det gøre den endnu hurtigere?

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Har osse kun godt, at sige om samsungs F1 serie, næsten lydløse og dejlig kølige. ellers som nævnt ovenfor så lave WD osse kvali stuff :9xo.


    Jeg har kun mistet diske fra seagate og IMB's berømte(læs: berygtede) deathstar serie engang for længe siden.


    mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.