11k til bærbar

  • ja ved godt der er mange emner om dette... men vi har alle forskellige behov! ;)


    skal have en ny bærbar og har 11k til det!


    den skal bruges i skolen samt til at spille på... spil som wow og cs 1.6 og lidt aoe 3!


    men ved sku ikke helt hvilken det skal være... har lidt kig på de 2 her...


    Sony VAIO FW21W


    eller den her MyBook M1651


    mybook m1651


    Altså Sony'en har sådan set alt... god processor Blu-ray drev og brænder! sam en 16" skærm i Full HD mens at Mybook en noget billigere og har et geforce 9600 GT, og også kan få et blu-ray drev!


    hvad villi i vælge eller har i nogle andre forslag til en nice bærbar ?


    PS!
    har det sådan med Zepto at jeg ikke kan lide dem... kender 3 personer der har zepto og de har alle haft dem inde til rep... så ville meget gerne undgå dem!

  • Personligt har jeg det på samme måde med Mybook som du har det med Zepto.
    Ville helt klart gå efter Sonyen, især fordi de krav du stiller mht. spil ikke er specielt krævende.

  • Sony er meget tillokkende. Jeg købte selv en sony i USA sidste sommer (FZ180E). Generelt en god bærbar (bortset fra at den kom pakket med 1000 x bloatware).


    Det dårlige:


    Motherboardet brændte sammen efter 11 mdr. Skulle udskiftes. Heldigvis havde jeg den store "overseas" garantipakke.


    Den larmer. Hvis du bruger word eller noget andet kører blæserne.


    Batteriet er færdigt. Holdt i ca. 1 1/2 time da jeg købte den. Holder nu i ca. 15-20 min ved minimal brug (word)


    Tasterne til touch pad'en larmer meget og er nærmest ubruelige.


    Det gode:


    Sony's skærme er fantastiske.


    Blu-ray som standard.


    Lækkert design/materialebrug



    Ved godt det er en anden bærbar du kigger på. Det her var mine erfaringer med sony bærbare. Køber aldrig en sony igen. Ville nok købe en Acer eller en Asus.



    Edit: ville ikke vælge en smackintosh. Der betaler man simpelthen for meget ift hvad man får.

  • Jeg ville købe en Lenovo, uden tvivl. Og helst under 15,4", du bliver bare træt af at slæbe på den.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Personligt har jeg det på samme måde med Mybook som du har det med Zepto.
    Ville helt klart gå efter Sonyen, især fordi de krav du stiller mht. spil ikke er specielt krævende.


    kan du give lindt info på nogle sager og sådan ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Jeg ville købe en Lenovo, uden tvivl. Og helst under 15,4", du bliver bare træt af at slæbe på den.


    nu skal det mindst være en 15.4" da alt under dette, sku ikke er til at spille på! har du nogle lenovo du kunne anbefale ?