Jeg synes at det ser ud som om, at der en del som snyder i COD4, hvordan kan en modstander ellers se en gennem en mur uden at jeg har affyret et skud/ med lyddæmper på!???
Hvordan kan man anmelde eller smide en cheater ud?

Cheaters i COD4
-
-
Spil på servere med punkbuster
-
Oprindeligt indlæg af Legolas
Jeg synes at det ser ud som om, at der en del som snyder i COD4, hvordan kan en modstander ellers se en gennem en mur uden at jeg har affyret et skud/ med lyddæmper på!???
Hvordan kan man anmelde eller smide en cheater ud?Der er også bare nogen der tager chancen og skyder igennem væggen, de ved hvor folk sidder eller spawner. Du skal melde vedkommende til serverens administrator og gerne med video af det, det er hvad jeg har læst mig frem til på forskellige servers hjemmesider.
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Der er også bare nogen der tager chancen og skyder igennem væggen, de ved hvor folk sidder eller spawner. Du skal melde vedkommende til serverens administrator og gerne med video af det, det er hvad jeg har læst mig frem til på forskellige servers hjemmesider.
Yeps, vi skyder vel dér hvor vi forventer fjenden er. Og det er fint nok.
Men nogen plaffer ind gennem tykke mure, selvom man har UAV-jammer eller silenser på. Og det er sgu noget mistænkeligt.
Jeg håber at alle vil spille et FAIR GAME. -
Når man bliver meget rutineret i cod4, så ved man hvor der "plejer" at sidde nogen, så det er langt fra at det behøves at være snyd.
Ps: har selv brugt det meget
-
Oprindeligt indlæg af Johnny
Når man bliver meget rutineret i cod4, så ved man hvor der "plejer" at sidde nogen, så det er langt fra at det behøves at være snyd.Ps: har selv brugt det meget
Fint nok, må bare se at få lidt mere erfaring med spillet.