Optag fra Playstation / TV ?

  • Hey... Hvis jeg nu sidder og gamer Grand Turismo 4 på min gamle Playstation 2 og gerne vil have det rippet ned i en Video-Fil på min Pc'er, Hvad skal jeg så bruge og hvad kræver det ?


    Og hvordan skal PC osv været forbundet ?


    Mange tak på Forhånd...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razer5000
    Hey... Hvis jeg nu sidder og gamer Grand Turismo 4 på min gamle Playstation 2 og gerne vil have det rippet ned i en Video-Fil på min Pc'er, Hvad skal jeg så bruge og hvad kræver det ?


    Og hvordan skal PC osv været forbundet ?


    Mange tak på Forhånd...


    Det letteste vil nok være med et tv-kort på din pc, giver ikke optimalt billede, men kan bruges og koster ikke mange penge.


    Den bedste løsning vil være et grabberkort, men de koster en del mere , giver dog et noget bedre billede. Ved ikke om PS2 kører med 60hz , men nogle af grabberkortene kan også køre det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Det letteste vil nok være med et tv-kort på din pc, giver ikke optimalt billede, men kan bruges og koster ikke mange penge.


    Den bedste løsning vil være et grabberkort, men de koster en del mere , giver dog et noget bedre billede. Ved ikke om PS2 kører med 60hz , men nogle af grabberkortene kan også køre det.


    en ps2 kan køre 60hz i nogle spil mig bekendt.... soul calibur 3 i hvert fald, ved så ikke med gt4, men det er for langt det meste afhængigt af spillet

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200