Sælge ting??

• Hej.

Jeg er ret ny i WOW, men har nu fået et problem.
    Problemet består i at jeg har en masse ting efter Engeneering og mining (Rough Dynamite, Copper Bolts, og Crafted Light Shot)???

Jeg vil af med dem, da de fylder, og jeg mangler penge til at træne for.

Mvh
    Guldhammer

• Som regel sætter man ting til salg på AH, i store bundter. Mest 20 stykker i et bundt.

Ah = Auction house

Vendor = Alle dem der står rundt omkring, som du kan købe ting af. Dem kan du også sælge ting til, til en meget meget dårlig pris.

Generelt så sælg på auction.. Hvis navnet er helt gråt og tåget så er det som regel intet værd, Det sælger man ved en vendor.

Mining ting og alt det, er der man tjener penge. Tjek priserne på de ting du vil sælge på auction house, og så lad dine handelsfinesser træde i kraft :)

• Vendors er handelsfolk som der ikke er nogen spiller der styrer, dvs. at de altid er at finde det samme sted. Du kan sælge dine ting til en hvilken som helst vendor, de giver alle den samme pris så det er ligegyldigt om du sælger til den ene eller den anden.

I de fleste quest camps er der en eller to vendors, og også gerne en Inn Keeper som du kan sælge dine ting til.

Alternativt kan du tage til en af din factions storbyer - de er alle markeret med et gråt tårn på dit map.
    Her kan du spørge en guard om hvor de forskellige vendors befinder sig, og der vil således komme et tegn frem på din minimap der viser i hvilken retning du skal gå.