GTA IV PC... failure ROCKSTAR GAME

• Hvad sker der? Hvorfor så mange gode reviews!? Grafikken på MAX og 1680x1050 er ikke nævnværdig bedre end GTA SA?!?!? Der er ingen AA indstillinger!? Hvad helvede sker der?! Det SKAL der sgu da være?! og der står ikke noget om på pakken, at AA ikke er en mulighed?!

Her er et SS af spillet i 1680x1050 med ALT på max! det ligner jo bæ!!

[Blocked Image: http://i44.tinypic.com/2nrls9y.jpg]

EN OMMER ROCKSTAR GAMES!X( X( X(

• Synes nu også du har fanget et dårligt tidspunkt der :P
    Find dig en chopper og flyv lidt rundt, så synes jeg sku det er ret lækkert ;)

Oprindeligt indlæg af Svan
    Grafikken er da lige gyldig hvis gameplay etc. er top nice... Derudover hvorfor sku der så stå at AA ikk er en mulighed på etuiet? :)

Var der nogen der sagde CS 1.6? ;)

Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    hvad er aa ?

Anti aliasing

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Oprindeligt indlæg af ButtHead
    AA er da røv vigtigt for at det kan se pænere ud grafisk! Det er da det LAMMESTE at man ikke kan indstille AA.

På en 20-22" skærm og i 1680x1050 og opefter er AA IMO ikke så vigtigt at det smadrer min dag hvis det ikke er der.

Og som de andre er inde på så viser dit screenshot ikke hvor flot og detaljeret byen er.
    Jeg syntes de har ramt 100% plet med det spil, men deres system med at settings skalerer med opløsning er ikke det smarteste.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk

På en 20-22" skærm og i 1680x1050 og opefter er AA IMO ikke så vigtigt at det smadrer min dag hvis det ikke er der.

Og som de andre er inde på så viser dit screenshot ikke hvor flot og detaljeret byen er.
    Jeg syntes de har ramt 100% plet med det spil, men deres system med at settings skalerer med opløsning er ikke det smarteste.

jeg er enig med dit Malk meget en af vejen det er bare synd det mere el. mindre er en convension af xbox360 udgaven af gamet, men nu har jeg selv 22tommer og gamede i 1680x1050 da jeg gemmenførte "Story Mode" og det screen du har smidt ButtHead er der heller ik noget særligt på, men bare vent til du får åben så du ka se mere det er faktisk rigtig flot og man ska huske at ha de nyeste drivere fra Nvidia el. ATi for at få rette de fleste fejl da ik synes RockStar North's patch gør det store, og mangler man ydelse så ska man bare slette den GTA el. andet dll fil som ligger sammen med GTAIV.exe i hoved mappen det skulle gøre så man får lidt mere performance.