Pool Aften - Aalborg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Skal vi lige hive defibrilatoren frem til det her arrangement? :) jeg er helt klart frisk.. ligeglad hvilken dag det bliver, så længe vi holder det i ABK


    I det rette selskab, er ABK's bar den hyggeligste i hele Aalborg! :) og alternativet kan næsten kun blive Kennedy Arkadens Pool.. det må være for de unge knejter :crazyeyes: ud over det kender jeg kun en lille joint nær gaden på 1. sal, men den er vist for snusket for tweakers :D


    Så kom frisk, så skal det nok blive en lang aften med øl og hygge.. øhm.. jeg mener pool


    Så har jeg heller ikke så langt hjem i seng :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens



    :oops: det lige det der med at holde øjnene åbne


    Tænk, det havde jeg nu heller ikke set ;)


    Men får også behov for overnatning, da jeg absolut ikke gider køre hjem igen samme dag/nat.


    Plus, jeg da gerne ville kunne gøre andet end kigge på øl :drink:


  • jamen skal vi så ikke finde ud af noget overnatning der sammen ?


    ellers skal jeg også køre til århus om natten og kan kun kigge på de andre :drink:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    jamen skal vi så ikke finde ud af noget overnatning der sammen ?


    ellers skal jeg også køre til århus om natten og kan kun kigge på de andre :drink:


    Jo, det kan vi sagtens finde ud af :)


    Vi kan jo ikke lade en mulighed for at slå de andre i pool gå os forbi :boxing:

  • Jeg råder da såmæn over en ganske fin ét værelses og en ekstra madras.
    Her har før sovet op til flere mennesker - men jeg vil på forhånd ikke love at jeg ikke forsvinder i byen efter lidt alkohol og først dukker op igen dagen efter.. Det har jeg en grum tendens til..


    Men råder da også over et par gæsteværelser her på kollegiet der koster 50 kr pr. overnatning - hvilket også er en ganske fin mulighed, da jeg som ovennævnt ikke kan garantere at jeg selv ender med at overnatte hjemme..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg råder da såmæn over en ganske fin ét værelses og en ekstra madras.
    Her har før sovet op til flere mennesker - men jeg vil på forhånd ikke love at jeg ikke forsvinder i byen efter lidt alkohol og først dukker op igen dagen efter.. Det har jeg en grum tendens til..


    Men råder da også over et par gæsteværelser her på kollegiet der koster 50 kr pr. overnatning - hvilket også er en ganske fin mulighed, da jeg som ovennævnt ikke kan garantere at jeg selv ender med at overnatte hjemme..


    Okay, det med ekstraværelser lyder squ interessant og billigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Okay, det med ekstraværelser lyder squ interessant og billigt.


    Der er 2 gæsteværelser med 2 senge i hver + der kan smides en madras på gulvet mellem dem også - så der kan huses en mindre hær.


    Jeg skal bare vide i god tid om jeg skal reservere et eller to, så der ikke er andre der kommer mig i forkøbet.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Istedet for det her afstemning om dato, er det så ikke bedre bare at vælge en dato? Jeg ved andre, inkl. mig selv, har lettere ved at planlægge sådan noget, når datoen er valgt på forhånd


    Det lader jo også til at der er flest der kan den 18. april?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    jaa det syntes jeg da lyder noget bedre end 650 kr, for et enkelt værelse på hotellet.


    har også selv en grum tendens til at smutte i byen efter lidt indebors, ved macimuz vist ogaå lidt om ;)


    men an på hvad dato der bliver fastlagt så er jeg frisk på sådan et værelse der.


    Pjat, det ved jeg da ikke noget om :$


    Men hvis ikke jeg sådan skal tidligt hjem dagen der på, så er jeg ikke sådan bleg for at se på Ålborg ;)


    Men er helt enig, væsentlig mere overkommelig pris for sådan et værelse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Istedet for det her afstemning om dato, er det så ikke bedre bare at vælge en dato? Jeg ved andre, inkl. mig selv, har lettere ved at planlægge sådan noget, når datoen er valgt på forhånd


    Det lader jo også til at der er flest der kan den 18. april?


    snakkede faktisk om det igår at det er lidt svært og planlægge noget efter som datoen ikke er valgt.


    men ligger faktisk lidt og svæver lidt i hele april mdr. og kan hverken sige fra elelr til med noget. fx. andre palner, leje af værelse osv. for os der kommer langt fra.


    så syntes bestemt at vi skal til at have fast sat en dato, og så eventuelt ha lavet en liste over hvem der deltager det kunne jo også være lidt sjovt og se.


    Macimuz: det en hemmelighed som kun er os der ved " hør lige hvor smukt jeg synger "


    ja som jeg skrev før så snupper jeg gerne sådan et værelse når jeg ved datoen.


  • Hmm, dig synge. Ja, hvor var du egentlig henne i X-Factor? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    jeg tilmeldte mig kke, det ville være synd for så snart jeg havde sunget ville showet jo være forbi, for så havde de jo hvad de skulle bruge. 8)


    Ja ja, den kækhed skal vi nok få pillet af dig :razz: