Desert combat

  • Hej allesammen


    Jeg har et problem med desert combat.....
    Jeg kan simpel hen ikke få lov til at spille det....
    Hver gang jeg locker mig på en server bryder spillet ud
    i windows....i bf1942 og road to rome har jeg ingen problemmer, jeg har prøvet at hente DC 2 gange på boomtown og om instaleret det men ingen ting hjælper..........


    [SIZE=4]HJÆLP[/SIZE]


  • Jeg har også prøvet det nogle gange og hver gang, var det fordi serveren kørte en anden (nyere) version af DC og så bliver man smidt ud, uden at få nogen besked om hvorfor. Min kammi havde især problemet med DC 0,4J
    Hvilke versioner er det du kører med ?
    Jeg har ingen problemer nu og kører BF 1,5 og DC 0,5L (tror jeg nok den hedder, er 0,5 Beta.)
    Hentede først upgraden 1,45 til BF og installerede den og så installerede jeg DC 0,4J, derefter 1,5 BF og så 0,5L. I teorien burde du kunne installere 0,5L efter upgrade til 1,5 ;)

  • Quote

    Originally posted by master
    hmmm det vil jeg prøve i morgen, jeg mener jeg køre 0.4


    God ide og sørg for, at du har BF ver. 1,5. Hvis ikke, så hent den.
    De er meget hurtige til at få opgraderet deres servere derude på nettet. ;)

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Som sagt kræver det nyeste patch til BF at spille DC.. Og sikre dig at det er en fullinstall du har til DC, ellers skal du opgradere en af gangen.


    Godt du lige nævnte det. Havde jeg glemt at nævne.
    Kom til at downloade en partial patch til DC og så manglede det halve af våbnene i banerne.
    Full patch til DC fylder omkring 567 MB.
    BF 1,45 omkring 112 MB og 1,45 til 1,5 fylder omkring 48 MB. Ved ikke om der findes en direkte til 1,5 ?

  • Quote

    Originally posted by master
    Jeg har nu fået hentet DC 541 mb Full installe
    og en patch v1.5 på 145 mb mon ikke det er en full patch, jeg kan godt nok ikke finde info på om det er men lægger man dine tal sammen for de 2 patch bliver det ca 160 mb så jeg håber denne ene patch dækker dem begge ;)


    Det kunne tyde på at patchen dækker begge så "Try and you will find out" ;)
    Så må vi håbe, at du kan komme ud på nettet og game lidt. Det hygger jeg mig i hvert fald gevaldigt med sommetider, især når min kammi sidder ved siden af med sin computer og vi er på samme server og på samme team. ;)


  • Var så lidt. Er glad for, at vi kunne hjælpe dig. :D


    The "challenge" vender vi lige tilbage til. Har en del "moonwork" jeg lige skal have lavet, inden jeg får tid til at spille DC igen. ;)

  • btw jeg er osse altid klar til en lille fight
    bare det er efter kl 2100 pga tøsen li ska i seng før jeg har lidt tid til overs ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350