Frøken Smillas fornemmelse for Sne

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg må erklærer mig 110% enig i det du siger dér DarkHorZe!! ;)


    nu skulle han vist lige "have fløjlshandskerne af" igen :)) :)) :)) :)) :)) ;)


    som det velkendte ordsprog siger:
    two wrongs don't make a right
    og det kan vist burges i den her sammenhæng... :] :rolleyes:


    Jeg tror lige du skal holde dine erklæringer for dig selv, i hvert fald lige nu. Synes da nok lige du nærmer dig temmelig meget den anden side af ignorere defenitionen. Husk lige hvad du har lovet Aerial !!!
    Jeg kan se, at den anden part holder det, for ellers havde du nok fået en omgang allerede nu. ;)
    Back off pal. Just a friendly advice ;)


    Og til ham der oprettede denne tråd.
    Ikke ligefrem genialt at komme som ny her, bede om hjælp og så kalde os alle for fuckheads. X(

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg tror lige du skal holde dine erklæringer for dig selv, i hvert fald lige nu. Synes da nok lige du nærmer dig temmelig meget den anden side af ignorere defenitionen. Husk lige hvad du har lovet Aerial !!!


    no offense gamle ven, men jeg skriver præcis de erklæringer jeg vil, desuden kan enhver vel se at det var en joke jeg skrev og mht. Aerial, så har jeg lovet at stoppe i en tidligere tråd og det har jeg holdt, længere er den ikke... 8)


    men okay, tak for dit advise, det er tanken der tæller ved jeg jo :)

  • Zigiro - nu må du lige styre dig med dine moralprædiker, du presse grænsen noget så grufult (du provokerer wizzard indirekte i dine indlæg og det ved både du og jeg) - er imponeret over wizzard ikke har posted en kommetar tilbage til dig endnu, for du har sq fortjent en! :]


    Vi ved jo alle hvordan wizzard poster i disse situationer, intet bliver pakket ind, og det er der heller ikke noget i vejen med! - det er jo sådan vi alle kender ham ;)


    Det var iøvrigt mange andre end wizzard der postede efter Lasse's advarsel, skulle de så ikke også have en comment med på vejen, soltani? (undrer mig bare lidt ;)) :D

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    no offense gamle ven, men jeg skriver præcis de erklæringer jeg vil, desuden kan enhver vel se at det var en joke jeg skrev og mht. Aerial, så har jeg lovet at stoppe i en tidligere tråd og det har jeg holdt, længere er den ikke... 8)


    men okay, tak for dit advise, det er tanken der tæller ved jeg jo :)


    Jeg tror jeg tager dig med til "dyrlægen" i morgen.
    Jeg synes du trænger til at blive kastreret... Hæ hæ hæ :))


  • Jeg synes bare ikke det er nødvendigt at bekæmpe ild med ild i den situation her. Vi er enige om at han er en idiot, men derfor kan man godt holde sig på et fornuftigt niveau selv....Ellers er man ikke en skid bedre selv IMO.

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Vi ved jo alle hvordan wizzard poster i disse situationer, intet bliver pakket ind, og det er der heller ikke noget i vejen med! - det er jo sådan vi alle kender ham ;)


    Aah, så det er fint han lukker en masse ting ud fordi det lige er ham eller hvad mener du ?

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Aah, så det er fint han lukker en masse ting ud fordi det lige er ham eller hvad mener du ?


    Jeg mener at han ikke bør ændre sin måde at skrive på pga af en hvis person, som tydeligvis ikke har nogen form for respekt for andre mennesker - og IMO lukker wizzard ikke "en masse ting ud" - hans meninger holder jo stik, og der er altid en fast holdning bag hans indlæg - i denne er holdningen jo at drengen med skole opgaven er en ***** som ikke har noget at gøre her hvis han bare vil svine os til!

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Zigiro - nu må du lige styre dig med dine moralprædiker, du presse grænsen noget så grufult (du provokerer wizzard indirekte i dine indlæg og det ved både du og jeg)


    jeg holder absolut ingen moralprædikener, jeg fortæller hvad jeg mener på i et stille og roligt tonefald, det skulle jeg da ikke mene der er noed speciel galt med... :rolleyes:


    Quote

    - er imponeret over wizzard ikke har posted en kommetar tilbage til dig endnu, for du har sq fortjent en! :]


    har ingen særlige kommentare til dette... hvis wizzard var 13 ville jeg være måske være imponeret over det, men det er han ikke, og sådan som han skriver normalt er helt fint for mig og de fleste andre, der er ingen grund til at synke ned på samme niveau som plazd


    Quote

    Vi ved jo alle hvordan wizzard poster i disse situationer, intet bliver pakket ind, og det er der heller ikke noget i vejen med! - det er jo sådan vi alle kender ham ;)


    hvis der ikke er noed i vejen med det, så fortæl mig lige hvorfor selv 'Soltani' kommentere ham...i følge mig, darkhorze og Soltanis' mening er der noed galt i det...det fortæller vi bare, ikke andet

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Jeg mener at han ikke bør ændre sin måde at skrive på pga af en hvis person, som tydeligvis ikke har nogen form for respekt for andre mennesker - og IMO lukker wizzard ikke "en masse ting ud" - hans meninger holder jo stik, og der er altid en fast holdning bag hans indlæg - i denne er holdningen jo at drengen med skole opgaven er en ***** som ikke har noget at gøre her hvis han bare vil svine os til!


    Det er rigtigt, men derfor kan man holde et pænt sprog. Det at man skriver at han burde blive skubbet ud fra en bro af hans 10 GAY venner lægger jo op til ballade - hvilket er unødvendigt her..

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg mener at han ikke bør ændre sin måde at skrive på pga af en hvis person, som tydeligvis ikke har nogen form for respekt for andre mennesker - og IMO lukker wizzard ikke "en masse ting ud" - hans meninger holder jo stik, og der er altid en fast holdning bag hans indlæg - i denne er holdningen jo at drengen med skole opgaven er en ***** som ikke har noget at gøre her hvis han bare vil svine os til!


    sføli er der en holdning bag hans indlæg, det er der vel bag alle?...han har vel omtrent den samme mening som os andre, forskellen ligger bare i at tænke sig en extra gang om inden man skriver ;)


  • Undrer mig over du ikke kommenterer denne sætning:"(du provokerer wizzard indirekte i dine indlæg og det ved både du og jeg)", da det ligesom er den der ligger til grund for alle mine argumentationer men du kan vel ikke forsvare den?


    Følgende er moralprædiker, om du syns det eller ej (ting du har sagt i tråden):


    1: "hmmmm hvorfor ik bare ignorere ham?"


    2: "som det velkendte ordsprog siger:
    two wrongs don't make a right
    og det kan vist burges i den her sammenhæng"


    3: "WizzarD - - > two wrongs don't make a right


    og det syns jeg ærligt talt du burde vide i din alder...


    plazd blir desuden heller ikke MINDRE afslappet af at du skriver sådan et indlæg til ham, det lægger ligesom op til endnu mere, if you get my point"


    4: "hehe ja, det vigtigste er bare at fortælle ham at den slags sprog ikke høre hjemme her, at kaste bolden tilbage gør kun ondt værre"


    Det kan du ikke tackle dig uden om!


    EDIT: iøvrigt er hver af disse en provokation af wizzard - du kommenterer ham på en negativ måde selv om du egentlig har lovet en mod at blande dig uden om alt der har med wizzard at gøre :]

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    WizzarD Nu har plazd fået en advarsel af Lasse! så jeg ser ingen grund til at du skal begynde at mundhugge ham med det yderliger!




    Nu gider jeg ikke ligefrem stå skoleret for at have en mening - men jeg postede faktisk mit indlæg inden jeg så at Lasse havde været der - ordlyden får du mig sgu ikke til at undskylde - han overfalder Learner for en uskyldig joke - og akkurat som alle andre - så poster jeg efterhånden som jeg støder på noget - jeg synes skal kommenteres....




    Til Darkhorze og -biiiip- : For at runde den af - jeg skrev det med hans gay venner pga. det han skriver i sin profil (som jo tydeligvis er lavet for at provokere) - til Zigi - "tænke sig om en ekstra gang inden man skriver" - PRØV DET........ Og hold så det du har lovet - undlad at kommentere mine posts - så holder jeg mig langt væk fra dine.........!!!!!!!!!!!!!!

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Undrer mig over du ikke kommenterer denne sætning:"(du provokerer wizzard indirekte i dine indlæg og det ved både du og jeg)", da det ligesom er den der ligger til grund for alle mine argumentationer men du kan vel ikke forsvare den?


    hehe, jeg syns det er var unødvendigt da det jo åbenlyst er forkert... for det første behøver du jo ikke fortælle mig hvad jeg ved, hvilket du ikke har nogen som helst indsigt i, for det andet, NEJ det ved jeg ik, for det passer ikke, jeg skrev det med fløjlshandskerne i sjov, det tror jeg godt wizzard selv ved, det er nemli et udtryk han selv har brugt, så der ligger ikke nogen latterliggørende mening bag det...



    altså, at DU syns jeg prædiker, det kan jeg ikke tage mig af, og jeg har hverken i sinde at 'tackle mig' uden om hverken dette eller nogen af dine andre beskyldninger...så nu syns jeg vi skal stoppe den her små diskution, jeg har i hvert fald givet udtryk for min mening, man behøves ikke nødvendigvis svine en anden til for at få ham til at stoppe...


    ondt fordrives ikke ALTID med ondt....;)

  • Quote

    Originally posted by WizzarD
    Til Darkhorze og -biiiip- : For at runde den af - jeg skrev det med hans gay venner pga. det han skriver i sin profil (som jo tydeligvis er lavet for at provokere) - til Zigi - "tænke sig om en ekstra gang inden man skriver" - PRØV DET........


    båb båb båb båb!!!! ikke starte på en frisk! jeg ved godt din lunte er kort meeeeen....så må man lige prøve at holde sig på måtten en extra gang... ;)


    Quote

    Og hold så det du har lovet - undlad at kommentere mine posts - så holder jeg mig langt væk fra dine.........!!!!!!!!!!!!!!


    hmm...husker ikke det var sådan aftalen var, men hvis du sir det så må det jo være sandt, så ok fremover, i'll keep that in mind... ;)


    btw. jeg hedder ikke -biiiiip- 8) mit nickname er zigiro, det hel fint hvis du bare nøjes med det hvis du en anden gang skriver det....;)


  • Du forstår jo tydeligvis ikke min pointe men prøv at læse edit'en i mit indlæg - den kan forhåbentlig åbne dine øjen for sandheden......!

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Du forstår jo tydeligvis ikke min pointe men prøv at læse edit'en i mit indlæg - den kan forhåbentlig åbne dine øjen for sandheden......!


    forklaring:
    jeg var vist begyndt på at skrive inden du edittede dit indlæg, og desuden ER mine øjne åbnede for sandheden :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    forklaring:
    jeg var vist begyndt på at skrive inden du edittede dit indlæg, og desuden ER mine øjne åbnede for sandheden :rolleyes:


    Well, forstår du min pointe eller ej?

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Well, forstår du min pointe eller ej?


    try-this/cla:


    om jeg forstår din pointe eller ej er underordnet...læs her:


    Quote

    Originally posted by Zigiro
    så nu syns jeg vi skal stoppe den her små-diskution, jeg har i hvert fald givet udtryk for min mening, man behøves ikke nødvendigvis svine en anden til for at få ham til at stoppe...


    længere er den ikke, og stop så inden vi ender på herrens slagmark og mens vi begge ser hinanden som flinke tweak medlemmer ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    om jeg forstår din pointe eller ej er underordnet...læs her:


    Det har du i hvert fald og så er det ligemeget om vi andre gider at høre på den. :]


    Her kommer så lige min mening:


    Jeg synes vi to skal lave samme aftale som du og Wizzard har. For eftertiden er du på ignore her. X(