S: PC Dele (socket am2)

  • jeg kunne godt tænke mig at vide hva delene i min server evt. er værd, da jeg stor og ska af med den.


    Processor: AMD Athlon64 LE-1620 2,4ghz 65nm og 65watt in-a-box (med kasse og box køler)
    Motherboard: Asus M2N-MX SE (med alt tilbehør og kvittering fra RobTech som blev opkøbt af NordVest Data)
    Ram: Buffalo Select 1gb PC2-5300/667mhz (med original embalage og kvittering fra det gamle shg)
    HDD: Western Digital 40gb SATA @ 7200rpm - 2mb cache
    DVD-Brænder: NEC DVD-Burner mener det er en 3520 el. noget.
    PSU: Colors-IC 400watt (kvitteirng fra det gamle shg)
    Kabinet: Cheiftec Dragon Serie DX-01BD-U (mangler front lågen og har nogle ridser)


    jeg ka ik finde kvittering på processoren men den fylder først 1år i januar/febuar månede.
    hdd, dvd-brænder & kabinet findes ik kvittering på.


    men hva kunne det evt. være værd? og nej det har aldrig været OC'ed, det køre med Windows XP Pro SP3 x86 som server tildagligt.

  • Du skal desværre ikke regne med at få ret meget for det setup, da delene selv i nypris ikke koster alverden .... jeg vil skyde på...


    CPU: 150kr
    Mobo: 150kr
    RAM: 50-75kr.
    HDD: 50kr
    DVD brænder: 75kr
    PSU: 150-200kr
    Kabinet: 100kr?


    /Mox


  • det regnede jeg heller ik med at jeg vil få Mox, og tak for vurderingen :)


    hvis det er ka den afhentes samlet i Esbjerg hvor jeg bor for 600kr uden styresystem.


    ellers skriv en p.m så ka det være vi ka finde ud af noget hvis den ska bruges samlet, men blir os solgt i løs dele, men kun hvis jeg ka få afsadt alt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KROEL
    300 måske afhentet for:
    mobo, cpu og ram


    /kroel


    dit bud er noteret KROEL om du så vil afhente eller pp må du jo bestemme :)


    andre om ka bruge noget?