Spikelags og lang loadingtime i WoW

• Hej gutter.

Når jeg går ind i WoW er ventetiden helt op til 2 minutter.

Altså der hvor loadingskærmen kommer og jeg har logget ind på min Char osv.

Udover det, kører min computer sindsyg dårligt, ofte helt ned til 20fps. Den har tidligere kørt 100-120 med alt på high udover det der Shadows.

Mine specs:

Amd 4000+ 2.63 GHZ
    1gb ram ddr pc4800 (har prøvet at proppe 2 i, hjælper ikke)
    Geforce 7950GT

Jeg får også sådan nogle spikelags, som gør at min fps falder ned til 5-10 en gang hver 10 sek.

har ikke noget der sidder og sluger, heller intet virus eller lign, så det er udelukket.

Hjælp modtages med glæde.

Mvh

zarko

• Questhelper sluger rigtig mange ressourcer, og det forstår man jo godt da det er en addon der behandler meget data. slå den fra når du ikke bruger den ;)

• Som Try-This rigtigt nok skrev er det en addon der bruger ekstremt mange resourcer, men pt har der været en masse problemer mellem klienter med QH og serverne. Alle i min guild har slået deres fra, da de ikke kan gå rundt i Dalaran med højere end 5 fps når de har den slået til.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Er det lang tid siden du har defragmenteret?
    Det kan godt give noget der ligner spikelags hvis dine spilfiler og sidefil er voldsomt fragmenterede.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr