Spg. til HD4850

  • Hej.


    Jeg har lige købt dette grafikkort http://edbpriser.dk/Products/L….asp?ID=468358&Specs=true


    Jeg havde forstået det som det havde en hdmi indgang så jeg kunne bruge mit hdmi stik fra min ps3.


    Men det har kun to dvi og så en rund dims jeg ikke ved hvad er :P


    Hvilken konverter skal jeg købe for og kunne koble min computer til mit tv ? (Panasonic Viera TH-37PX80)


    Er det sådan en her: http://xpriserpic.edbindex.dk/ProductPictures/451013.jpg ?


    Og hvis ja, hvilken kan i så anbefale?


    Det betyder ikke så meget hvad den koster.. Bare den virker og kvaliteten er i top :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Fulgte der ikke en med i bundlen til grafikkortet?
    Lyder da mærkeligt da det jo er en del af standard bundlen


    Der fulgte en med rund udgang og tre ledninger (Rød, blå og grøn) hvor der står ATI på


    Og så en ting hvor der står RoHS uden på :S

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Nix


    Det her er hvad der fulgte med:
    http://peecee.dk/uploads/122008/medfolgte.jpg


    :boxed: 8o


    Selv med mine HD4850 som kommer fra gecube fulgte der 2 stk dvi til vga omformer, 1 stk dvi til HDMI omformer og så det s video kabel.


    Men de kan få omformer ved hifiklubben har linket til 2 stk men billige er de ikke og det kan sikkert findes billigere på edbpriser men hvis du skal det asap så var det vil en ide lige at smutte fordi hifiklubben eller din lokale hardware pusher


  • Det kunne da være rart og prøve det i weekenden, men det er bestemt ikke noget jeg har travlt med så jeg kigger lidt på detog bestiller det i weekenden :D

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Nu har jeg skrevet til Getmore dog uden svar, så jeg ringer til dem i morgen.


    Hvis jeg dog ikke kan få noget positivt ud af det bestiller jeg et kabel..


    Skulle måske have bestilt fra et andet sted :S

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Getmore er nok også de værste du kan købe fra, har kun hørt problemer og folk siger man skal holde sig væk, så har aldrig købt der selv, men de er billige, ja.
    Men ellers kig på http://av-cables.dk - de plejer at være kanon billige på ALLE kabler, og super service osv - Der er også dag til dag levering hvis du bestiller inden middag mener jeg det er.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Getmore er nok også de værste du kan købe fra, har kun hørt problemer og folk siger man skal holde sig væk, så har aldrig købt der selv, men de er billige, ja.
    Men ellers kig på http://av-cables.dk - de plejer at være kanon billige på ALLE kabler, og super service osv - Der er også dag til dag levering hvis du bestiller inden middag mener jeg det er.


    Har købt 3-4 ting før hvor der ikke har været nogle problemer, men det er måske også fordi jeg ikke skulle i kontakt med dem :ph34r:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen


    Har købt 3-4 ting før hvor der ikke har været nogle problemer, men det er måske også fordi jeg ikke skulle i kontakt med dem :ph34r:


    Jeg har en ven som lige har haft en 3 måneder lang RMA sag ved getmore på et headset! :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Jeg har en ven som lige har haft en 3 måneder lang RMA sag ved getmore på et headset! :crazyeyes:


    De har lige skrevet følgende til mig:
    "Kære kunde



    Vi har nu snakket med RMA afdelingen som fortæller os at de har ombyttet og sendt et nyt produkt til dig.



    Grundet juletravlhed har vi desværre lidt længere svartid både på e-mail og på telefonerne end sædvanligt.


    Det beklager vi meget.


    Vi kæmper for at begrænse ventetiden så godt vi kan J"


    Det lyder dog mere som et standard svar end et svar jeg kan bruge


    Ikke at jeg brokker mig men den mail kunne være sendt til hvem som helst med et defekt produkt :P


    Og så har jeg hellere ikke sendt mit produkt ind til dem så hvordan dælen kan de ombytte det!?

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().