ADSL2+ splitter-filter

  • Hej,


    Jeg har haft lidt problemer med udfald på min ADSL2+-forbindelse her på det sidste og har nu fået skruet den ned på Annex-A (20/1 - 10/1 effektivt) hvor jeg før har kørt Annex-M (24/2 - 14/2 effektivt).


    Nu har jeg så fundet ud af at det splitter-filter jeg bruger kun er beregnet til ADSL(1) og derfor ikke kan udnytte hele den båndbredde, der er til rådighed ved ADSL2+. ADSL(1) : 1,1 MHz, ADSL2+ : 2,2 MHz (Læs mere her: http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies.cfm?t=590510).


    Jeg søger derfor nu et nyt ADSL2+ filter med fuld båndbredde.
    Desværre er det tilsyneladende ikke noget der lige hænger på træerne (eller er til at købe i butikkerne) her hjemme.


    Så derfor har jeg brug for jeres hjælp!


    Er der noget, der ved hvor man kan købe et ADSL2+ filter, der understøtter 2,2 MHz båndbredde?


    Jeg har fundet nogle filtre på ebay.co.uk, men jeg kan ikke finde specifikationer på dem så jeg kan sikre mig at de kan levere fuld båndbredde.


    EDIT:
    RCIT.0004 er tilsyneladende en ceritficering fra Australske Telstra, så de filtre man kan få på vores breddegrader har nok ikke denne certificering. Det er sådan set også fint nok - så længe de understøtter 2,2 MHz båndbredde.

  • Jeg har forhørt mig lidt om emnet rundt omkring og har fundet ud af at jeg slet ikke behøver en splitter/ filter - så nu kører jeg uden. Så må vi se om min forbindelse bliver bedre af det.


    Så skal jeg bare lige have Perspektiv Bredbånd til at skrue min forbindelse op til Annex-M igen, så jeg kan teste det.