Hejsa Dreng såvel som piger idag gik jeg over og købte frozen throne og det andet kan ikke huske navnet jeg installerede begge spil så ville jeg gå ind på battlenet i frozen throne så sagde den noget med forbindelsen og at der var fejl det skal siges computer er dårligt nok en måned gammel og det er første gang spillende bliver installeret på den hva kan det skyldes ?
Warcraft frozen throne Hjælp
-
-
Det ville hjælpe os rimelig meget hvis du lige fortalte hvilken fejl der er tale om og sådan noget.. Ellers er det jo 1000 muligheder for hvad der kan være galt.. Det er sikkert ikke computeren som fejler noget men nok en softwarefejl, eller loginfejl fra din side måske..
-
Oprindeligt indlæg af PsyCho
Det ville hjælpe os rimelig meget hvis du lige fortalte hvilken fejl der er tale om og sådan noget.. Ellers er det jo 1000 muligheder for hvad der kan være galt.. Det er sikkert ikke computeren som fejler noget men nok en softwarefejl, eller loginfejl fra din side måske..Det kan for det første ikke have noget at gøre med hans account
Han sagde at den havde problemer med forbindelsen. "Can't connect to server." Eller hvad den fejl nu hedder
Men XzApE. Det er sikkert din firewall der blokerer for forbindelse
Prøv at slå den fra og så se om det virker.. Hvis det gør, skal du have konfigureret din firewall, så WoW får tilladelse til at oprette forbindelse.
-
Oprindeligt indlæg af Spixe
Det kan for det første ikke have noget at gøre med hans account
Han sagde at den havde problemer med forbindelsen. "Can't connect to server." Eller hvad den fejl nu hedder
Men XzApE. Det er sikkert din firewall der blokerer for forbindelse
Prøv at slå den fra og så se om det virker.. Hvis det gør, skal du have konfigureret din firewall, så WoW får tilladelse til at oprette forbindelse.
Måske mig som var kommet lige tidlig nok op idag.. Fik det læst som om at det var sådan en grå windows fejl box han fik op, ja prøv med din firewall og slå den fra, eller få den til at acceptere Warcraft 3, Prøv evt og trykke på "windowstast + D" så du kommer ud på skrivebordet imens den laver fejlen, har været ude for at firewall popper op derude med om du vil tillade en handling.