S: Steelsound 5H + Steelpad QcK

  • Jeg sælger et helt nyt in the box Steelsound 5H v2 (uden USB lyd kort.), og en helt ny Steelseries QcK stofmusemåtte. De er vundet i en konkurrence til et LAN for der er derfor ingen kvittering på nogen af dem. Jeg sælger fordi jeg selv har og bruger et 5H v2, og en Steelseries QcK+, og det er svært at bruge 2 headsets på samme tid, så istedet for de ligger og samler støv kommer de lige herop. :D


    Er der så garanti på headsettet? - Ja!, selvom du ikke har en kvittering, kan du stadig oprette en RMA-sag til headsettet. Man skal bare tilføje informationer om hvilket LAN og hvilket hold man var med osv. De oplysninger kan jeg sagtens give dig(køber) hvis der skulle ske noget med headsettet.


    Tingene befinder sig i Aalborg Ø, og kan sagtens afhentes, eller leveres ud af mig i Aalborg området.


    HBO for headset : 400kr. (Det er 200kr fra NyPris, det syntes jeg er meget taknemmeligt. Det er trods alt helt nyt, eneste forskel fra at gå ned i butikkerne og købe det er at du får en kvittering. Men der er stadig garanti på det jo. )
    HBO for musemåtte : 50kr. Ja hurra den koster 80kr fra ny okay.



    Links :
    Steelsound 5H v2 (uden USB lydkort)
    Steelseries QcK


    ps. Jeg har retten til alt. :T