Nyt dansk raiding guild søger folk

• Vi vil lige gøre opmærksom på at vi på har lavet et dansk casual Horde guild på "The Maelstrom" serveren vi satser på at starte med 10 mands raids i januar, men vil gerne raide 25 mand senere. Vi vil afholde ca. 3-4 raids i ugen. Vi vil gerne opfordre interesserede til at gå ind og se vores hjemmeside (http://theninthlegion.gimpnet.dk/) og lave en application. Vi accepterer kun modne og venlige spillere.

Vi glæder os til at høre fra interesserede.

MVH

Zalvatore, Sayia og Delux.

• Hvad sker der!? Kommer folk til The Maelstrom og så på Horde? :P

Jeg har en lvl 70 Warlock som hedder Formidonis som du gerne på tilføje. Jeg er pt. i et venneguild med en lvl 70 hunter, og en anden som har en lvl 70 Warlock og Warrior.

Tror godt de kunne være med på at flytte! :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Hvad sker der!? Kommer folk til The Maelstrom og så på Horde? :P

Jeg har en lvl 70 Warlock som hedder Formidonis som du gerne på tilføje. Jeg er pt. i et venneguild med en lvl 70 hunter, og en anden som har en lvl 70 Warlock og Warrior.

Tror godt de kunne være med på at flytte! :)

Kom et smut ind fordi vores Forum, eller du kan kontakte mig på msn,"wartrick @ hotmail dot com"

Oprindeligt indlæg af Zalvat0re

Kom et smut ind fordi vores Forum, eller du kan kontakte mig på msn,"wartrick @ hotmail dot com"

Har lige tilføjet dig på msn :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

• kom over på vek´nilash til os, der er så få folk tilbage på serveren....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.