Xbox 360 vs. PS3

  • Den eneste umiddelbare fordel PS3'eren har er dens mulighed for at afspille blu-ray film. Xbox'en har et langt større og bedre spiludvalg (Gears, Halo, Fable, DoA). Udover det koster Xbox 360 lige i øjeblikket ca. det halve af hvad en PS3 koster!


    Så hvis du er ude efter at få den bedste spillekonsol er Xbox'en det rigtige valg, men hvis du derimod vil gå efter den bedste allround multimedie konsol så er det PS3'eren du skal smide dine hårdt tjente penge efter.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • okay så var det bare mine spil der var gamle.


    Var egentlig også glad for min xbox der er meget mere at hente på xbox live end der er på ps store

    Cpu : intel core2quad Q9450 2,66@2,8 ghz
    MB : evga 780i sli
    GFX : Geforce 9600 GT SLI
    Ram : 4 Gb OCZ pc2 6400
    Mus : Logitech MX Revolution
    Tastatur : Logitech diNovo Edge
    Skærm : Samsung Syncmaster 2232bw
    System harddisk : 2x western digital raptor x 150 gb i raid 0


    Hvis du skal følge med flokken skal der være olie på blokken!:D

  • Det mener jeg også man kan på xboxen, der kan man også ligge musik ind på harddisken det kan man ikke på ps3 eren eller er det bare mig der ikke ved hvordan man gør.....jeg ved ikke hvordan jeg streamer musik fra min pc til ps3 de kan ikke rigtig finde hinanden

    Cpu : intel core2quad Q9450 2,66@2,8 ghz
    MB : evga 780i sli
    GFX : Geforce 9600 GT SLI
    Ram : 4 Gb OCZ pc2 6400
    Mus : Logitech MX Revolution
    Tastatur : Logitech diNovo Edge
    Skærm : Samsung Syncmaster 2232bw
    System harddisk : 2x western digital raptor x 150 gb i raid 0


    Hvis du skal følge med flokken skal der være olie på blokken!:D

  • Så hvis man allerede har et velfungerende mediacenter med mulighed for at afspille blueray og streame musik så er svaret -> Xbox ?? (hvilken model giver så mest for pengne?


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Så hvis man allerede har et velfungerende mediacenter med mulighed for at afspille blueray og streame musik så er svaret -> Xbox ?? (hvilken model giver så mest for pengne?


    Mvh Stubkier


    Det vil jeg helt klart svare ja til. De kører i øjeblikket med et tilbud i Blockbuster hvor du for 1700kr kan få en Xbox 360 HDMI, med 60gb harddisk og Saints Row 2. Det kan vist ikke gøres meget billigere.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI