to styresystemer på en pc

• Hej Tweaker

Jeg er kommet i den uheldig situation at jeg skal bruge en 32bit version af Windows for at kunne køre de pogrammer som skole bruger.

Har slev vista ultimate 64bit, har også en xp ligende. så jeg mangler bare et program så jeg kan starte xp op i vista.
    Min læger snakkede op der var et program, men han kan kunne desværre ikke huske navet.

Er der nogle der kender et program eller tilsvarende??

Frandsen

• du kan hente Microsoft Virtual PC her http://www.microsoft.com/downl…C7A1F000B5&displaylang=en

bruger dog selv VMware - men tjaa den er lidt dyr når man ser på at Virtual Pc er gratis :)

det er dog ikke sikkert at du kan bruge den XP version på den, da den låser sig til den hardware du har aktiveret den ved først, så hvis den har været installere på en fysisk pc kan du muligvis ikke bruge den længere.

vil dog også tilslutte mig Maesty der, kører selv Vista 64bit og har ikke oplevet noget endnu der ikke virker.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Det er noget Cisco VPN klient som skal bruges for at kunne hente licenser fra skolens licens server..
    Og skolen vil ikke opgradere, til noget mere moderne X(

kommer også lige i tanke om jeg ikke kan bruge mit gamle xp, da min bærbar er en nox og zepto skrive at komponenterne ikke understøttes af andet end vista/Linux !! såå... virker ens licens ikke til både 32 og 64 bit?? så kunne jeg jo geninstaller vista..

Oprindeligt indlæg af frandsen
    Det er noget Cisco VPN klient som skal bruges for at kunne hente licenser fra skolens licens server..
    Og skolen vil ikke opgradere, til noget mere moderne X(

kommer også lige i tanke om jeg ikke kan bruge mit gamle xp, da min bærbar er en nox og zepto skrive at komponenterne ikke understøttes af andet end vista/Linux !! såå... virker ens licens ikke til både 32 og 64 bit?? så kunne jeg jo geninstaller vista..

vmware server burde kunne klare det for dig?.. det er vidst "gratis".. du skal bare lave en account osv, og så for du tilsendt et installations nr. pr. email.. ;)