1 af de mange der er mit 1 og alt.

Oprindeligt indlæg af Merling
    |Henrik|:

Nuller mitzekatze den der :razz: syntes det er et godt billede men mener dog også godt baggrunden kunne have været en smule mørkere, men som du siger en smags sag... hvad har du brugt af lys ??

Mvh Merling :roller:

Takker, ja han er gude skøn. :)

Jeg har brugt 2 stk. 150Watt Halogenlamper. :)

Okay det er du sku da sluppet meget godt fra så :9xo
    Jeg har lige investeret i dette her sæt http://www.interfit.dk/ex150mkii.htm desværre kun med 2 hoveder.. men man skal jo begynde et sted... det er legetøj for store drenge

Mvh Merling :roller:

Ja, men skal jo starte et sted, og jeg har PT kun disse 2 halogenlamper, de lyser dog ikke direkte på katten, men igennem 2 store plastik låg, for at opbløde det skarpe lys. :)

Jeg er imponeret... kan dog varmt anbefale dig de andre hvis du har tanker om et billigt "begynder" sæt :)

Ja, det kunne være en muglighed, men selvom jeg er uhyre glad for mit Nikon D40, så er det det' der står for tur næste gang, det nye bliver også et Nikon kamera self. :P

Alt det studie lys/ophæng/baggrund m.m har vi PT ikke plads til, jeg skal først ha' sat vores kælder istand hvor dette skal stå. :)

• Ja det fylder sku godt... vi har en 40 m2 "festsal" jeg bruger i øjeblikket... men vi har sat vores hus til salg, så jeg håber vi finder et sted igen med plads til mit "legetøj" ;)