FC2 & Punkbuster - f***ing lort! Help

• Tja, så sidder jeg med Far Cry 2, og er seriøst god til det med editor - bare et problen: Kan ikke spille nogen games online pga. punkbuster

Ved ikke helt hvad der sker men når jeg joiner et game på nettet popper punkbuster op og kicker mig så snart jeg er inde i selve mappet. Der er ikke noget når jeg sidder i lobbyen på den server jeg har joinet, men når jeg kommer ind i mappet bliver jeg kick'd med det sammen :S

Nogen som har et svar? Regnede med det var firewallen som blorkerede for PB men det var det ikke efter som jeg kun har windows firewallen og den har jeg slået fra? :S

Nogen idéer?

• Lidt svært at forklare, men gik bare ind og ændrede lidt på den der lorte PB engin eller hvad man nu kan sige. Den update som blev tilført virkede ikke så jeg tilføjede noget til det. Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det virkede :P

• har selv haft ekstremt mange problemer med FC2 og Fukkbuster (sorry med hader det lort). Blev kicket konstant grundet en driver fejl fra PBs side af. Er endelig sluppet af med den efter at ha opdateret htm filerne samt geninstalleret selv servicene via en ny download fra evenbalance.com . Synes det skønt at der er metoder for at holde snydere ude men det bare ikke særlig "skønt" længere når det fejler så hårdt som punkbuster kan finde på and dont even get me startet on global hardware ban!!!!.

Core i7 920 C0 2,66ghz @ 3,2 Water cooled | Gigabyte EX58-UD4P BIOS F14k | OCZ 3x2GB PC3 12800 7-7-7-20 | MSI GTX 560 TI Twin Frozr OC @ 1gz core | Antec Skeleton Case | Creative Fatal1ty Titanium Pro | Razer Mako 2.1 | LG W2363D 120hz 1920x1080 | Microsoft Sidewinder X6 keyboard | Razor Deathadder 3500 DPI Mouse | Coolermaster Real Power 1000M 1000watts | MAIN: 2x750gb Samsung F1 Spinpoint in raid0 128kb, STORAGE: 750gb Samsung F1 Spinpoint

Oprindeligt indlæg af ghost.laura
    hey hvda ? punkbuster kan finde på and dont even get me startet on global , so ha it bruggman punkbuster kan dont even get mej bruggname sej ghost.laura

WTF..? :razz:

Oprindeligt indlæg af ghost.laura
    hey hvda ? punkbuster kan finde på and dont even get me startet on global , so ha it bruggman punkbuster kan dont even get mej bruggname sej ghost.laura

troede ikke man kunne få svampe i danmark mere 8o

Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W