Far Cry 2 Virker ikke!

• Hej tweak. Jeg fik Far Cry 2 i torsdag, og jeg installerede spillet og trykkede på genvejen så kom der en box op om at det ville være bedst at opdaterer til Vista sp1 og opdatere min GFX driver. Fint nok tækte jeg, Jeg opdatrer bare efter jeg havde spillet lidt. Så havde jeg spillet lidt og jeg installerede GFX driveren (8500 GT) og opdaterede til SP1 og genstartede. Så vil jeg så ind i spillet, Men når jeg trykker kommer der et "vindue" op hvor der står "Far Cry 2" oppe i toppen med sort i "vinduet" og det står og "blinker" lidt, og så går den tilbage til skrivebordet. Hvad skal jeg gøre :(

På forhånd tak :D
    /gamlejesper

• Jeg ville nok prøve at afinstallere spillet, og installere det igen. Ved ikke om opdateringen til FC2 har lavet noget ged i et af spillets filer.
    -Har jeg i hvert fald skulle gøre med Crysis..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Jeg ville nok prøve at afinstallere spillet, og installere det igen. Ved ikke om opdateringen til FC2 har lavet noget ged i et af spillets filer.
    -Har jeg i hvert fald skulle gøre med Crysis..

Det virkede ikke at afinstallerer det. Men jeg formaterede hele lortet og nu virker det :clap: (men jeg har så ikke installeret opdateringerne)

/gamlejesper

• Ha ha, det var da også en mulighed..
    Irriterende at skulle så meget igennem for et spil.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb