Starwars 5 på tv2 i aften?

  • Var det ikke i aften tv2 ville vise Star Wars Episode 5???


    Sad lige og tjekkede tidspunktet på hvornår det startede ca. samme tid som james bond på dr1.
    Men nej i stedet vælger de at vise en jøde luder film med meg ryan wtf!?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Var det ikke i aften tv2 ville vise Star Wars Episode 5???


    Sad lige og tjekkede tidspunktet på hvornår det startede ca. samme tid som james bond på dr1.
    Men nej i stedet vælger de at vise en jøde luder film med meg ryan wtf!?


    I sidste uge sagde de altså at der ville gå 14 dage før at 5'eren ville komme :P

  • Kessler starter 22:15.


    Men jeg er uenig i dig mht. rækkefølgen. Jeg syntes det er vigtigt at se "de rigtige" SW film først, i min verden er det 2 triologier fremfor 6 sammenhængende film.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Men jeg er uenig i dig mht. rækkefølgen. Jeg syntes det er vigtigt at se "de rigtige" SW film først, i min verden er det 2 triologier fremfor 6 sammenhængende film.


    Ja, jeg kan godt se at det er 2 trilogier fremfor 6 sammenhængende film og nu når næsten alle mennesker i verden kender historien og ved hvad der sker så gør det ikke så meget,
    men havde man nu boet hele sit liv under en sten uden i ørknen, så ville det være bedst at se dem 1-2-3-4-5-6 så man får hele historien i den rigtig rækkefølge.

  • Hælder også mest til produktions rækkefølgen fordi det var den rækkefølge millionvis af mennesker har set den i.


    1-2-3 spænder over 10-20 år og 4-5-6 spænder over 2-4 år max. og der er 30-40 år imellem 3'eren og 4'eren inmovie time ikke produktionsår. Men ja. Hvis man ikke har set star wars skal det nok være i kronologisk.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det er da klart meningen at man skal se dem 3,4,5,1,2,3. Det kan der da slet ikke være tvivl om. Ellers kommer det jo heller ikke som nogen overraskelse når Darth Vader siger "I am your father, Luke" eller at de er søskende. Der er da ingen tvivl.

  • Jeg holder stadig på, uanset hvor vidt man har set dem før eller ej, så skal de ses 4-5-6 og derefter 1-2-3 (hvis man skulle have tid til overs)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    http://tvtid.tv2.dk/


    Det var da et frygteligt spild af bogstaver, hvad fejler www.tvtid.dk :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er da klart meningen at man skal se dem 3,4,5,1,2,3. Det kan der da slet ikke være tvivl om. Ellers kommer det jo heller ikke som nogen overraskelse når Darth Vader siger "I am your father, Luke" eller at de er søskende. Der er da ingen tvivl.



    Nåh ja det er rigtigt, ja det fucker lidt det hele op. :)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er da klart meningen at man skal se dem 3,4,5,1,2,3. Det kan der da slet ikke være tvivl om. Ellers kommer det jo heller ikke som nogen overraskelse når Darth Vader siger "I am your father, Luke" eller at de er søskende. Der er da ingen tvivl.


    Man kan så også vende den om og sige hvis man ser dem 4-5-6-1-2-3 så er der aldrig tvivl om hvad der sker med Anakin Skywalker og alle Jedi ridderne, da jeg sad og så 1-2-3 i biografen der sad jeg jo også bare og ventede på at Anakin blev ond og dræbte alle sammen for vi vidste jo alle hvad der ville ske for vi havde jo set 4-5-6.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    Man kan så også vende den om og sige hvis man ser dem 4-5-6-1-2-3 så er der aldrig tvivl om hvad der sker med Anakin Skywalker og alle Jedi ridderne, da jeg sad og så 1-2-3 i biografen der sad jeg jo også bare og ventede på at Anakin blev ond og dræbte alle sammen for vi vidste jo alle hvad der ville ske for vi havde jo set 4-5-6.


    Ja men det er ikke så slemt, i forhold til at slå en af de mest dramatiske scener ihjel "I am your father".
    For 1 - 2 - 3 består udelukkende af, he's too dark we can't train him. "Too great darkness i sense in him bullcrap". Anakin er jo fuldstændig kaotisk og det ligger altså meget op til at han ikke kan styre det og bliver ond.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Jeg holder stadig på, uanset hvor vidt man har set dem før eller ej, så skal de ses 4-5-6 og derefter 1-2-3 (hvis man skulle have tid til overs)



    Det var da et frygteligt spild af bogstaver, hvad fejler www.tvtid.dk :P


    Hehe, googlede bare TV2 Tidsplan ^^

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Hehe, googlede bare TV2 Tidsplan ^^


    Det var da et frygteligt spild af bogstaver, hvad fejler tv.tv2.dk

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850