Sælges: WD Raptor 36GB

  • hvor gammel er den, og har den også den lettere knurrende lyd når den arbejder...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvor gammel er den, og har den også den lettere knurrende lyd når den arbejder...


    jeg ligger nu ikke mærke til meget når den køre =)
    Men ang alder så ved jeg det faktisk ikke, jeg har selv købt den af en anden på et tidspunkt og har ingen ide om hvornår det var.


    Men der medfølger ikke kvittering, hvis det var det du hentyde til..


    mvh

  • Garantien gælder til 8/27/2010†


    Men har skuda glemt noget, selve S-ATA stikket der hvor det sidder, er blevet limet fast da det har været knægget af, det har ingen indflydelse på forbindelsen til harddisken da det rent faktisk sidder bedre nu end hvad det gjore førhen. Men har overvejet om man ikke kan sende den ind og få den ombyttet, så er man da sikker på at der er garanti nok. Men som skrevet er der ingen løs forbindelse eller problemer med disken overhovdet..


    Jeg har lavet en full og Quick test af harddisken så i kan se der er ingenting med den. Se Billedet jeg har vedlagt.


    Mvh


    Edit: Glemte at skrive at jeg har skrevet til WD og hørt dem af om jeg kan få disken ombyttet til en ny. Jeg håber at får svar fra dem inden for de næste par dage..

  • Hvis jeg var dig ville jeg selv sende den ind til WD og se om du kan få den byttet, du får ikk mange til at give 500kr for en disk som de reelt ikke er sikker på at der er garanti på jo..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Hvis jeg var dig ville jeg selv sende den ind til WD og se om du kan få den byttet, du får ikk mange til at give 500kr for en disk som de reelt ikke er sikker på at der er garanti på jo..


    Ja det er så rigtigt, så må jeg se hvad der sker her en af dagene, om jeg får svar fra dem. For så sender jeg den da bare ind igen.. Men så hvis den bliver ombyttet så tager jeg også mere for den for så det en splinter ny med nyt garanti bevis med 5 års ny garanti..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HaZe


    Ja det er så rigtigt, så må jeg se hvad der sker her en af dagene, om jeg får svar fra dem. For så sender jeg den da bare ind igen.. Men så hvis den bliver ombyttet så tager jeg også mere for den for så det en splinter ny med nyt garanti bevis med 5 års ny garanti..


    Er jo op til dig selv, men husk at kigge på hvad de andre raptorer koster fra ny også jo.. 74gb fåes vist til omkring 900kr som din også koster.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Er jo op til dig selv, men husk at kigge på hvad de andre raptorer koster fra ny også jo.. 74gb fåes vist til omkring 900kr som din også koster.. ;)


    ja det tager jeg også i betragtning, og hvis den bliver ombytet til ny, så regner jeg med at tag 600kr pp hvilket er en udemærket fair deal hvis den er splinter ny med 5 års fornyet garanti.


    Men nu må vi se.