Har du bestilt Far Cry 2?

Oprindeligt indlæg af Isse

Hvor bestilte du din? :)

ja staterne, eneste sted sådan set kommer før herhjemme :roller:

jeg lavede lige en lille Bench med Far Cry 2, med systemet i ka se på CPU-Z linket og link til Bench er her.

køre med et Stock Albatron GeForce 8800GT og en Intel Core 2 Duo E8200 som køre 3ghz.

Far Cry 2 Benchmark Report

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

ja staterne, eneste sted sådan set kommer før herhjemme :roller:

I know. Men hvor? Jeg bestilte hos Cdon.com.

Kan køre det på HIGH settings på følgende comp:
    E4300
    8800 GTS 320 mb.
    2 GB DDR2

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

Rettet en gang, sidst af Isse ().

• prøv testen her http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest og vælg Far Cry 2 på listen.

ved ik 100% hvor den er blevet købt da en af mine amerikanske venner fik/købte en udgave til mig så har ik fået kvittering med bare fået den med posten :)

prøv testen her http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest og vælg Far Cry 2 på listen.

ved ik 100% hvor den er blevet købt da en af mine amerikanske venner fik/købte en udgave til mig så har ik fået kvittering med bare fået den med posten :)

Prøver den lige når jeg kommer hjem fra arbejde.

Okay, det var da en god ven du har der! :)

Har du fået spillet det?

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

Rettet en gang, sidst af Isse ().

ja har os lige installeret det ellers kunne jeg ik køre en "Far Cry 2 Benchmark Report" vel? ;)

Det kunne da godt være du ikk havde spillet, men bare lige lavet en benchmark, smarte :))

• du ka ik bruge Crysis/Crysis: Warhead Benchmark Tool uden at ha hele game installeret, fordi den søger selv efter gamet når den ska bench, el. det gjorde de Benchmark Tool jeg havde :)

du ka ik bruge Crysis/Crysis: Warhead Benchmark Tool uden at ha hele game installeret, fordi den søger selv efter gamet når den ska bench, el. det gjorde de Benchmark Tool jeg havde :)

Okay :)