Rogue bulid

• kigger gerne med, har 2 rimelige våben til mutilate efter et hurtigt za run....men killing spree+bladeflurry er en rigtig ond combo til pve....og sådan set også i pvp...

men er det til pvp eller pve du søger ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Nogen der vil hjælpe med at sætte et godt spec. op til min rogue.

//BAY

Til hvad? Og hvad level?

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Medmindre det har ændret sig så er mutilate pt det bedste raiding spec :/
    Mit umiddelbare gæt fra hvad jeg har læst ville være sådan her http://www.wowhead.com/?talent=f0ebZMgVb0bxqru0xRx
    Og det sidste point så i enten KiSp eller vigor. KiSp skulle være rimeligt dårlig og uforudsigelig i pve, men da jeg ikke har testet den vil jeg ikke sige noget.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Jeg ville helt klart sætte det sidste point i killing spree - synes den fungere ganske godt i pve - og giver lige det sidste boost på boss's - fungere også udemærket til aoe grupper - hold dig dog væk fra sheeped target :$

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM