hvor meget tjener du om md'en?

  • Sørger for at de 9 - 12 årige, får viden om hvad en pc kan bruges til - efter skoletid. Desuden er jeg også ansvarlig for, at diverse pc'er, på de 4 institutioner som er tilknyttet vores skole, kører fornuftigt. Både dem til børnene og dem som os ansatte bruger. Det være sig opgradering-, netværk-, internet- og software relaterede ting.
    Har været der i 12 år - puha ;) det er s.. lang tid :rolleyes:.
    Kom lige til at tænke på, at vi startede op med én Amiga 500 til børnene og én IBM PS1 kontormaskine med 1mb ram og 60 mb harddisk 8) - det var der ikke mange af de andre institutioner der havde - den gang. 8)
    Siden hen har det udviklet sig en hel del. Bare i vores institution har børnene mulighed for at bruge 6 maskiner i et lokalt netværk - 3 deciderede internetmaskiner - en PS2 (m/storskærm) - og så er den gamle Amiga 500 kommet frem igen fra de støvede hylder 8) På personalesiden har vi fået bygget et netværk omkring en server og ca. 10 maskiner på de 4 institutioner som er tilknyttet skolen.


    Nåh ja - jeg får også noget for det - nogle kalder det for løn :rolleyes: Mener det er ca. 22-23.000 pr. mdr. før skat. Ikke noget at råbe hurra for :rolleyes: når først alle "gribbene" har været der. :(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Nåh ja - jeg får også noget for det - nogle kalder det for løn :rolleyes: Mener det er ca. 22-23.000 pr. mdr. før skat. Ikke noget at råbe hurra for :rolleyes: når først alle "gribbene" har været der. :(


    hehe, nej gribbene det skulle efter sigende være de værste :));)


    22.000-23.000 det er da okay...du gør da et 'honest living'....(tror jeg det hedder - ik?) :D


  • *bukker pænt og siger tak* :D :P

  • Quote

    Originally posted by HeRo
    Får grund su, da mine forældre ikke ligefrem lider :)


    men får da også tilskud af dem høhø


    Tror det er bedre en al form for su og arbejde :)


    ja, det må være nice at indtægterne flyder ind uden at skulle røre en finger :D


    men alligevel tror jeg nu at det er meget godt at have prøvet et fritdsjob eller to inden man skal ud og tjene til føden osv... ;)

  • Quote

    Originally posted by learner
    Feje dreng :)) LORTE JOB, indbringer omkring 800,- om måneden ja om måneden, tro det eller ej, også derfor jeg bliver nød til at sælge mit elskede kabbi.. Jeg undskylder Bjørn, men pengepungen rækker altså ikke til at forsørge det mere ;(


    Jeg er også fejedreng - tjener mellem 1200 og 2000 alt efter hvor lang tid jeg er der :D (knap 54kr i timen)


    Så lortejob vil jeg nu ikke kalde det, ihvertfald ikke når man har prøvet at være avisbud, DET er et LORTEJOB og jyllandsposten har sku ikke ligefrem de smarteste folk til at styre det!


    14 km cykeltur hver søndag morgen+helligdage indbringer knap 500 kr i måneden :rolleyes: (eneste fordel er god kondition)


  • ja okai rimelig fedt så, he he men navnet fejedreng passer til mig ;) for jeg laver fucking ikke andet end at feje, jeg er derude tirsdag og torsdag, hvor jeg står og fejer i 4 timer, og jeg tjener kune 44,9 i timen :( så det er lort...! og så er der også lige 9km derude ;)


    Men dit lyder da fornuftigt ;)

  • Quote

    Originally posted by learner


    ja okai rimelig fedt så, he he men navnet fejedreng passer til mig ;) for jeg laver fucking ikke andet end at feje, jeg er derude tirsdag og torsdag, hvor jeg står og fejer i 4 timer, og jeg tjener kune 44,9 i timen :( så det er lort...! og så er der også lige 9km derude ;)


    Men dit lyder da fornuftigt ;)


    Har en lille kilometer på arb, og jeg er der 1½ - 2 timer på arb. mandag, tirsdag, onsdag og torsdag ;)

  • Deltidsjob på en Q8 tank. Pænt intetsigende job, men det er kun indtil jeg skal videre efter jul. Min løn svinger mellem 10-18.000 før skat ca.


    Skal på højskole efter jul i 5 mdr. Koster ca 25.000. Er ikke SU berettiget. Heldigvis kan jeg både få noget kommunestøtte og højst sansynligt også noget statsstøtte :)


    Til maj skal jeg til optagelsesprøve på journalisthøjskolen (højskolen er forberedelse til denne prøve). Så FORHÅBENTLIGT starter jeg på journalisthøjskolen i Aarhus til september :D